باتری خورشیدی

برای تهیه و خرید انواع باتری خورشیدی در کشور، استفاده از سایتهای آنلاین و مرکزخرید و فروش اینترنتی این محصولات را برای خرید مقرون به صرفه و اقتصادی به شما پیشنهاد میکنیم.

باتری خورشیدی

انواع باتری های خورشیدی

کمتر کسی است که اسم باتری های خورشیدی را نشنیده باشد. با توجه به اهمیت روز افزون حفاظت از محیط زیست و نقش غیرقابل انکار سوخت های فسیلی در آلوده کردن محیط، استفاده از باتری های و پکیج های خورشیدی اهمیت دو چندانی پیدا کرده. است.
باتری های خورشیدی که در زبان انگلیسی آن ها راsolar cell می نامند، قطعات الکترونیکی کوچک و حامدی هستند که بخشی از انرژی ساطع شده از خورشید را جذب کرده و به وسیله ی اثر فوتوولتالیک که پدیده ای فیزیکی و شیمیایی است به طور مستقیم به الکتریسیته تبدیل می کنند.
با گسترش روز افزون علم و فناوری ، تلاش های زیادی برای جایگزین کردن انرژی های آلوده و تجدید ناپذیر با انرژی های تجدید پذیر شده است.
سعی کارشناسان و متخصصین همواره بر این بوده است که فشار و تکیه بر سوخت های فسیلی را کم کرده و با توسعه ی انرژی های نو، آلودگی های وارد شده به محیط را به حداقل برسانند. از باتری های خورشیدی در جاهای بسیار مختلفی استفاده می شود،از لوازم خانگی گرفته تا ماهواره ها. به عنوان مثال:

  •  ماشین حساب های خورشیدی
  • یخچال و فریزرهای خورشیدی
  • ماهواره های مدارگرد
  • کاوشگرهای فضایی و…

از جمله موارد استفاده از باتری های خورشیدی است و روزانواع به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

باتری خورشیدی

انواع سلول های خورشیدی

  •  سلول های خورشیدی سیلیکون-کریستال : که بر حسب نوع و اندازه ی کریستال ها به سه دسته ی سیلیکون تک کریستالی، سیلیکون پلی کریستالی و سلول های خورشیدی string ribbon تقسیم می شوند.
  •  سلول های خورشیدی این فیلم
  • سلول های خورشیدی مبتنی بر مواد آلی
  •  فتوولتالیک های یک پارچه ی ساختمان

راندمان نیروگاه خورشیدی را چگونه بررسی می کنند

برای اینکه نیروگاه خورشیدی که تاسیس می کنیم راندمان بالایی داشته باشد عناصر مختلفی دخیل هستند. به عنوان نمونه، شرایط آب و هوایی، شیب، رطوبت و تناسب داشتن تجهیزات مورد استفاده ازجمله سازه و پنل و اینورتر با یکدیگر ، تعدادی از این موارد هستند.

باتری خورشیدی

مراکز خرید انواع باتری خورشیدی

علاوه برمراجعه به فروشگاه های موجود درشهر های مختلف و خرید حضوری، راه بهتری را به شما پیشنهاد میکنیم. این روش خرید آنلاین از سایت های معتبر پس از کسب اطلاعات کافی در مورد کالای مورد نظرتان است.دوستان مشاوران ما در واحد فروش، به تمامی سوالات شما در زمینه ی محصول مورد نظرتان پاسخگو خواهند بود.
با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نهایی بفرمائید.

خریداران پکیج های باتری خورشیدی چگونه آن را خریداری کنند ؟

با کمی جست و جو در فضای مجازی و اینترنت، متوجه میشویم که قیمت محصولات مختلف بر اساس برند، کیفیت، ولتاژ، مدل و فاکتورهای دیگر متغیر است و اگر آگاهی چندانی در این زمینه نداشته باشید، باعث سردرگمی شما در خرید می شود.
بهترین راه برای خرید این محصولات،کمک گرفتن از سایت های آنلاین خرید و فروش این کالاها می باشد. کارشناسان این فروشگاه ها، تمامی آنچه که می خواهید در مورد کالای مورد نظرتان بدانید،در اختیارتان قرار خواهند داد.
استفاده از فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر اطلاع از خصوصیات دقیق کالای مورد نظرتان، در صورت خرید عمده، بهای کمتری را بابت این محصول بپردازید و خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *