محصولات پروژکتور خورشیدی شیراز در بازار خارجی از نمونه داخلی آن ارزان تر است؛ زیرا نمونه داخلی به دلیل عدم داشتن مواد  اولیه مناسب و گران بودن محصول نهایی آن فروش زیادی نداشته است. فروش محصولات نهایی پروژکتور خورشیدی به بازار تقاضا بستگی داشته و اگر بازار تقاضای آن رکود داشته باشد، تولید پروژکتور خورشیدی نیز ممکن است متوقف شود. تولید کنندگان پروژکتور خورشیدی امروز مشکلات زیادی را در ایران برای تولید آن تحمل می کنند؛ اما باز هم از بازار رقابتی خارج نشده و تلاش خود را برای فروش بهتر انجام خواهند داد.

مرکز پخش پروژکتور خورشیدی شیراز

نحوه کار پروژکتور خورشیدی

نحوه کار پروژکتور خورشیدی پروژکتور خورشیدی دستگاهی است که دارای یک منبع نور قوی بوده که در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید شده و بر حسب نوع نحوه کار پروژکتور و توان و قدرتی که دارند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت دستگاه های پروژکتور برخی شرکت های داخلی در حدی است که قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارند، از مهمترین نکات حائز اهمیت جهت صادرات انواع پروژکتور خورشیدی به خارج از کشور یکی توجه به ارتقای سطح کیفی دستگاه در ابعاد و توان های مختلف و دیگری بسته بندی و ارسال کالا با وسایل حمل و نقل استاندارد به همراه گارانتی می باشد.

در خصوص نحوه کار پروژکتور خورشیدی در ادامه مطلب به صورت اجمالی به روند کار با این دستگاه و مزیت های استفاده از آن می پردازیم.

از مهمترین مزیت های استفاده از این دستگاه می توان به صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، قابلیت حمل و جابه جایی راحت و آسان و نصب و اجرای بسیار راحت آن بدون استفاده از کلید و پریز اشاره کرد.

قیمت پروژکتور خورشیدی شیراز

قیمت پروژکتور خورشیدی شیراز چه عواملی باعث افزایش قیمت پروژکتور خورشیدی در بازار شده است؟ این روزها با روند افزایش قیمت پروژکتور خورشیدی در بازارهای داخلی رو به رو هستیم و همین امر باعث شده تا تمامی مصرف کنندگان به دنبال عوامل مختلفی که در افزایش قیمت پروژکتور خورشیدی در بازار داخلی موثرند، باشند.

اما تنها دلیلی که می توان امروز به آن اشاره کرد، بحران اقتصادی  است که ناشی از تحریم های اروپا نسبت به ایران است. بسیاری از مواد اولیه تولید پروژکتور خورشیدی وارداتی هستند و تحریم آن باعث کمبود این مواد اولیه شده در کشور شده است.

کمبود این مواد به صورت خودکار باعث می‌شود تا تولید کننده به دنبال راه حلی برای جبران آن باشد؛ در نتیجه بازار های سیاه به وجود خواهند آمد. این بازار های سیاه به دلیل قاچاق مواد اولیه هیچگونه گمرکی پرداخت نخواهند کرد و هیچ صنفی آن را کنترل نمی کند. همین امر باعث شده تا قیمتی نجومی بر روی محصولات پروژکتور خورشیدی گذاشته شود و تولید کننده به دلیل تعطیل نشدن کارخانه خود مجبور به خرید آن است و محصول نهایی پروژکتور خورشیدی برای سود دهی به تولید کننده، افزایش قیمت خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *