پکیج خورشیدی عشایری 20 وات یکی از بهترین پکیج ها که کاربرد بسیار بالایی در باغ ها،مسافرت،برای عشایر ها و… دارد که به همین دلیل فروش بسیار بالایی دارد و کمک فراوانی به افراد در روشنایی و استفاده برای لوازم برقی و حتی امنیت دارد.

شاید برای شما سوال شود که پکیج خورشیدی چه ربطی به امنیت دارد.این پکیج وسیله ای برای روشنایی است و روشنایی هم یکی از دلیل های وجود امنیت و خیال راحت به خصوص در شب برای عشایر و…است.

مرکز پخش پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

توان مصرفی پکیج خورشیدی

توان مصرفی پکیج خورشیدی حساب کردن توان مصرفی پکیج های خورشیدی به اولین چیزی که بستگی دارد نوع استفاده ما از این محصول است.بعضی ها برای وقت هایی فقط این پکیج هارا میخواهند که دسترسی به برق ندارند یا برق قطع است ولی برخی ها به عنوان استفاده مداوم میخواهند که بهتر است بدانیم برای استفاده ی مداوم در خانه باید پکیج هایی با قدرت و وات بالاتر خریداری کرد.

توان مصرفی پکیج ها به متراژ و تعداد استفاده بستگی ندارد بلکه به توان مصرفی لوازم برقی که استفاده می شود و زمانی که استفاده میکنیم بستگی دارد. اما پکیج خورشیدی ۲۰ وات و قابلیت ها و اجزاء آن:

  • یکی از مهم ترین قسمت های هر پکیج خورشیدی پنل آن است که پنل پکیج خورشیدی ۲۰ وات هم با توجه به اسم آن دارای پنل خورشیدی ۲۰ وات کوچک است.
  • این پکیج دارای چند سیم حدودا ۱۰ متری برای وصل کردن به دستگاه های مختلف است که یکی از قابلیت های خوب آن است.
  • پکیج خورشیدی ۲۰ واتی معمولا دارای سه عدد لامپ ۱۲ ولتی ۳ واتی همراه با خروجی USB جهت شارژ کردن گوشی است.
  • قابلیت شارژ با برق Ac شهری را دارد.
  • دارای باتری که میتواند برق را ذخیره کند تا بعدا از آن استفاده شود.
  • بدنه فلزی این دستگاه در برابر آسیب هایی که به خاطر آب و هوا ممکن است ببیند از پکیج مراقبت می کند.
  • و قابلیت استفاده برای شارژ کردن موبایل،روشنایی،دستگاه های اسپیکر کوچک و…را دارد.

فروشگاه عرضه پکیج خورشیدی عشایری 20 وات

فروشگاه عرضه پکیج خورشیدی عشایری 20 وات پیش تر برای شارژ موبایل روشنایی و … از پاوربانک ها،باتری ماشین و… استفاده می شد که هم دردسر های بیشتری داشتند و هم چندان به صرفه نبودند اما پکیج های خورشیدی با استفاده از نور مجانی خورشید تمامی این خدمات را به شما میرسانند.

اگر شما هم قصد خرید این پکیج های قابل حمل کوچک و کاربردی را دارد ما فروشگاه عرضه پکیج sun battery را به شما معرفی میکنیم که فروشگاهی قابل اطمینان از نظر کیفیت و با قیمت های مناسب است که شما میتوانید پکیج خورشیدی مورد نظر خود را به طور مستقیم از این فروشگاه معتبر با خیالی راحت از نظر کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *