پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات از مدل های مناسب برای سفرهای طولانی مدت است. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کلیه مشخصات این محصول و قیمت روز آن بپردازیم. همچنین بزرگترین مرکز و شرکت های پخش مستقیم آن به صورت اینترنتی را معرفی می کنیم.

مرکز پخش پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

بهترین پکیج خورشیدی مسافرتی

بهترین پکیج خورشیدی مسافرتی چندین سال است که استفاده از سیستم های خورشیدی برای تامین انرژی روشنایی و گرمایشی افزایش چشمگیری داشته است. از پکیج های بزرگ برای تامین انرژی خانه و ساختمان های صنعتی گرفته تا مدل های کوچک برای روشن کردن یک لامپ. بدون شک قابلیت استفاده از این محصولات در نقاط مختلف، سهولت انجام کارها و صرفه جویی در انرژی و هزینه ها را به همراه دارد. طی سالهای اخیر شرکت های تولیدی، انواع مختلفی از پکیج های سیار و مسافرتی را تولید کرده اند که به راحتی قابل حمل بوده و در مکان های مختلف می توان از آنها نهایت بهره را برد.
یکی از پرکاربردترین آنها پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات است. نصب آسان، قیمت ارزان، قابلیت حمل و وزن کم چهار ویژگی بارز این محصول است. در یک بررسی کلی می توان گفت که پکیج های 30 وات از نظر فنی و کیفی ویژگی های زیر را دارا هستند:

  • دارای باتری 18 آمپر و پنل های 30 وات
  • دارای نشانگر میزان و درجه شارژ باتری
  • دارای درگاه خروجی کالیبره برای شارژ کردن گوشی موبایل
  • دارای دو درگاه خروجی 12 وات

این محصول چهار عدد لامپ ال ای دی 20 واتی دارد که توان مصرفی و کارکرد آنها حدود 8 ساعت است. دو درگاه برای شارژ موبایل با توان مصرفی 5 وات و به مدت سه ساعت نیز از دیگر قابلیت های این محصول به شمار می آید. از جمله مهمترین کاربردهای این محصول می توان به استفاده در مسافرت ها، مناسب برای زبنورداران، عشایرها و برپا کردن کمپ های شبانه اشاره کرد.

قیمت روز پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

قیمت روز پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران انواع پکیج خورشیدی مسافرتی، قیمت فروش آنها است. در این مورد باید اذعان داشت که برندهای تولیدی و درجه کیفی محصول مانند جنس بدنه و مشخصات فنی نقش مهمی در تعیین این فاکتور و معیار خواهند داشت. البته شیوه های سفارشی و چگونگی خرید نیز می تواند تا حد زیادی در افزایش یا کاهش قیمت پکیج 30 وات اثرگار باشند.
به طور کلی از آنجایی که میزان سفارشات برای خرید انواع پکیج های خورشیدی مسافرتی رو به افزایش است، اغلب تولید کنندگان در قالب شرکت های فروش و نمایندگی پخش پکیج مسافرتی اقدام به توزیع آنلاین و مستقیم این محصولات می کنند. در این مرکز نیز کلیه تولیدات داخلی و برندهای خارجی این محصول با توان مصرفی متفاوت، به صورت عمده در اختیار کلیه فعالین و خریداران عمده با قیمت کف بازار قرار می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *