چراغ ها یکی از ابتدایی ترین ابزار برای روشن کردن محیط هستند که این روز ها برای هر نوع مکان بسته و روباز چراغ های متنوعی ساخته شده و یکی از آن ها، چراغ خورشیدی باغچه ای است. نمایندگی فروش چراغ خورشیدی باغچه ای، یکی از برترین مراکز جهت خرید نوع با کیفیت و درجه یک این نوع چراغ بوده و این نمایندگی فروش های حضوری و غیر حضوری دارد و با خرید از این نمایندگی فروش، اعتماد بسیار جلب خواهد شد.

نمایندگی فروش چراغ خورشیدی باغچه ای

مشخصات چراغ باغچه ای خورشیدی

مشخصات چراغ باغچه ای خورشیدی چراغ های که معرفی کردیم دارای یک سری مشخصه ها هستند که در ادامه می توانید مشخصات چراغ باغچه ای خورشیدی را مشاهده نمایید؛

  • اولین مشخصه بارز آن ها داشتن بدنه فلزی به همراه بخش شیشه است که لامپ درون آن قرار می گیرد و از آن جایی که بسیار محکم و غیر قابل شکستن هستند، لامپ درون آن حفظ شده و احتمال نفوذ رطوبت به درون چراغ به صفر می رسد.
  • برخی از آن ها در قسمت بدنه دارای طرح بندی هستند که عمدتا به شکل گل بوده و با استفاده از قالب ها از فلز های مذاب ایجاد می شوند و سبب زیبایی باغچه ها خواهند شد.
  • لامپ درون آن ها از نوع ال ای دی بوده که جزو لامپ های بسیار کم مصرف است و می تواند تا چندین سال روشن بماند و انرژی کمتری مصرف نماید.
  • این نوع چراغ ها دارای یک پایه بلند و یا کوتاه، بسته به مدل چراغ بوده که جنس فلزی داشته و قسمت انتهای نوع کوتاه آن تیز است تا به راحتی در پاغچه های خاکی فرو بروند و محکم شوند به طوری که در اثر وزش باد سقوط نکنند اما نوع بلند از آن جایی که به میزان بیش تری در خاک فرو می رود انتهای مسطح دارد.
  • قسمت بالای این چراغ ها دارای یک صفحه با سلول های خورشیدی بوده که در محیط های روباز که نور خورشید در آن تابیده می شود، می تواند انرژی نور آن را جذب کرده و سبب تولید انرژی الکتریکی و روشن شدن چراغ ها گردد.

عرضه چراغ خورشیدی باغچه ای

عرضه چراغ خورشیدی باغچه ای عرضه چراغ خورشیدی  باغچه ای به واسطه استقبال هایی که از انواع این چراغ شده بسیار افزایش یافته و طبق آمار های به دست آمده فروش و خرید آن رشد بیست درصدی داشته است.

برای عرضه آن به بازار ها معمولا از بسته های کارتونی و یونولیتی استفاده می شود که از یونولیت برای کاهش احتمال بروز خسارت های مکانیکی هنگام حمل و نقل استفاده می گردد.

از آن جایی که این مجموعه یک مرکز تولیدی و عرضه است، با توجه به تولید انبوه توانایی پاسخگویی به سفارشات عمده را نیز داشته و قیمت های بسیار مناسبی برای عرضه آن ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *