چراغ خورشیدی خیابانی در دسته محصولات خورشیدی است که با ذخیره انرژی در روز و تبدیل آن به نور بسیار به صرفه و کاربردی هستند. به راحتی می توان از نمایندگی فروش، چراغ خورشیدی خیابانی درجه یک را تهیه کرد، اما قبل از خرید پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را بخوانید.

نمایندگی فروش چراغ خورشیدی خیابانی درجه یک

مکان های مناسب برای نصب چراغ خورشیدی خیابانی

مکان های مناسب برای نصب چراغ خورشیدی خیابانی امروزه چراغ های خورشیدی استفاده چشمگیری پیدا کرده اند و امکان نصب آن ها در فضاهای مختلف وجود دارد. از جمله مکان های مناسب برای نصب چراغ خورشیدی خیابانی می توان از مکان های زیر نام برد:

  • کوچه
  • پارک
  • خیابان
  • باغ ها
  • فضاهای سبز

 مکان های عمومی که سرپوشیده نیستند از مکان های پرکاربردی هستند که می توان چراغ های خورشیدی خیابانی را نصب کرد.

کوچه ها، پارک ها، باغ ها، حیاط های بزرگ، خیابان های اصلی و تمام معابری که نیاز به سیستم نوردهی دارند مکان های مناسب برای نصب چراغ خورشیدی می باشند.

همان طور که در ابتدا گفتیم این چراغ ها در طول روز از اشعه های خورشید، جهت حفظ انرژی لازمه، ذخیره سازی می کنند تا در زمان نیاز این انرژی را تبدیل به نور کنند و به فضای اطرافشان بتابانند. میزان انرژی ذخیره شده در این چراغ های خورشیدی وابسته به مخزنی است که درون آن ها تعبیه شده است.

این چراغ ها قابل تنظیم می باشند، به گونه ای که زمان روشن و خاموش شدنشان را می توان مشخص کرد. براساس این تنظیم هنگام روز سیستم نوردهی آن خاموش می شود و چراغ با دریافت انرژی خورشید مشغول به ذخیره سازی می گردد تا در هنگام تاریکی و روشن شدن سیستم نوزدهی روشن شود.

به دلیل آن که این محصول در محیط باز قرار می گیرد و در معرض تابش نور خورشید است نیاز است از کیفیت و جنس آن مطمئن شد، چون در صورت مرغوب نبودن در کوتاه مدت مجبور به تعویض و پرداخت هزینه دوباره خواهید شد. 

بازار فروش چراغ خورشیدی خیابانی در ایران

بازار فروش چراغ خورشیدی خیابانی در ایران استفاده از چراغ های خورشیدی در سراسر بازار فروش پر رونقی دارد. بازار فروش چراغ خورشیدی خیابانی در کشورمان یکی از پرتقاضاترین محصولات خورشیدی است. از دیگر ویژگی های بازار فروش داخلی تنوع چراغ های خورشیدی است.

این تنوع وابسته به میزان ذخیره انرژی خورشیدی، داشتن پایه یا فاقد پایه بودن، اندازه صفحه و تعداد ال ای دی های کار گذاشته در این چراغ ها می باشد. وجود این تنوع در بازار فروش داخلی گاها باعث می شود خریداران برای خرید مناسب سردرگم شوند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم ابتدا فضایی که قصد نصب چراغ خورشیدی را دارید برآورد کنید تا چراغی را تهیه کنید که میزان نوردهی مناسبی داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *