پکیج خورشیدی خانگی یک وسیله  برای تولید الکتریسیته از نور خورشید می باشد. شما می توانید برای خود یک نیروگاه خورشیدی خانگی درست کنید. اگر می خواهید از سیستم توزیع برق خارج شوید. پنل های خورشیدی بهترین گزینه برای استفاده است. پکیج های خورشیدی علاوه بر اینکه دارای فواید زیادی هستند و شما را در تولید برق بی نیاز می کنند دارای قیمت بسیار بالایی نیز می باشند. اگر شما بخواهید یک پنل خورشیدی نصب کنید باید پول زیادی را برای آن بپردازید. اگر میخواهید بیشتر با این پکیج آشنا شوید. باما همراه باشید تا بیشتر درباره ی این پکیج بحث کنیم.

پکیج خورشیدی خانگی با قدرت تولید برق فوق العاده

تولید و فروش انواع پکیج خورشید خانگی

تولید و فروش انواع پکیج خورشید خانگیدر چندین سال گذشته ایران قادر به تولید پنل های خورشیدی نبود و تمام تجهیزات آن از خارج از کشور وارد می شد. اما امروزه ایران پیشرفت چشم گیری در این زمینه داشته و قادر به تولید انواع این محصول می باشد. بنابراین شما در خرید این محصول گزینه های بیشتری دارید. شما می توانید نوع خارجی یا داخلی این محصول را خریداری کنید.

البته لازم است که بگوییم قیمت محصول خارجی بیشتر از نوع ایرانی می باشد. زیرا هزینه های مالیات و عبور از مرز نیز به قیمت این محصول اضافه می شود. پس شما می توانید پنل ایرانی را ارزان تر از نوع خارجی خریداری کنید و نصب نمایید.  البته باید شما بهترین پنل خورشیدی را براساس استفاده و نیاز خود انتخاب کنید. اگر مصرف شما بالا است شما می توانید از پنل خورشیدی 5000 وات استفاده کنید. اگر متوسط است از پنل خورشیدی 2000 وات استفاده کنید. و در صورتی که شما در یک خانه کوچک تنها هستید گزینه های قبلی مناسب شما نبوده و می توانید از پنل خورشیدی 600 وات استفاده کنید.

طراحی و اجرای پکیج برق خورشیدی با تجهیزات درجه یک

طراحی و اجرای پکیج برق خورشیدی با تجهیزات درجه یکبرای شروع کار در قدم اول باید جایی را شناسایی کنید که در بیشتر طول روز آفتاب به آنجا می تابد. کاملا دقت کنید که این کاملا مسئله مهمی است. شما نمی توانید صفحه خورشیدی را در سایه قرار دهید. اگر قرار بدهید شما قادر به تولید هیچ برقی نخواهید شد.

همچنین قدم بعدی استفاده از تجهیزات درجه یک است. هرچه تجهیزات شما کامل و بهتر باشد مقدار کمتری از برق تولیدی هدر می رود و شما می توانید تمام برق مصرفی را ذخیره و استفاده کنید.

انواع پنل خورشیدی خانگی باکیفیت در بازار ایران

انواع پنل خورشیدی خانگی باکیفیت در بازار ایرانپنل خورشیدی خانگی نیز انواع مختلفی دارد. یک نوع از آن که ثابت است و باید نصب شود. نوع دیگر نیز پکیج خورشیدی قابل حمل است. همانطور که از اسم این محصول قابل حدس است این پکیج قابل حمل است و شما می توانید هر کجا که دوست دارید آن را حمل کنید و از آن استفاده کنید. شما با بررسی نیاز خود باید تصمیم بگیرید که از کدام پنل استفاده کنید.

اگر شما آدمی هستید که همیشه در مسافرت می باشید، بدون شک پنل قابل حمل گزینه خیلی مناسبی برای شما است. اما اگر می خواهید فقط از آن در خانه استفاده کنید نیازی به خرید پکیج قابل حمل نیست. شما فقط باید توجه کنید که پنل را جایی قرار دهید که بیشترین میزان تابش خورشید را دارد.

راه اندازی نیروگاه برق خورشیدی خانگی

راه اندازی نیروگاه برق خورشیدی خانگیراه اندازی پکیج تولید برق خورشیدی خانگی دارای بخش های مختلفی است. قدم اول نصب پنل خورشیدی است و در قدم دوم اضافه و وصل کردن پکیج برق خورشیدی به صفحه خورشیدی است. درکل پکیج خورشید خانگی شامل پنل خورشیدی که سلول های خورشیدی در آن وجود دارد و نور خورشید را گرفته و تولید به برق می کند. باتری خورشیدی که برق تولید شده را ذخیره می کند. شارژ کنترلر خورشیدی که میزان ذخیره را کنترل می کند و اینورتر خورشیدی که وظیفه آن کنترل ولتاژ برق است. زیرا برق تولیدی ولتاژ بالا و مستقیم است. برای استفاده خانگی باید ولتاژ آن کم شود و به برق متناوب تبدیل شود. پس از تبدیل به برق متناوب می توان به خانه متصل شد و از برق تولیدی استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *