ٖپکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات یا ژنراتور خورشیدی   امکان شارژ لب تاپ و هر وسیله ی الکترونیکی دیگر که نیاز به ولتاژ بالاتری برای شارژ آنها است را فراهم میکند . خروجی (USB) که امکان شارژ وسایل الکترونیکی از قبیل گوشی همراه، دوربین عکاسی و … را نیز بطور همزمان برای شما فراهم میکند. 

در مقایسه با ژنراتورهای بنزینی، گازی و گازوییلی هم سایز از نظر توان، پکیج خورشیدی قابل  هیچگونه دود و آلودگی و سروصدایی تولید ننموده و نیازی به سوختگیری، روغنکاری و سایر مراقبتهای ژنراتورهای سوختی را ندارد.

پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات با تضمین کیفیت

پخش عمده پکیج برق خورشیدی قابل حمل

پخش عمده پکیج برق خورشیدی قابل حملپکیج های خورشیدی شامل تجهیزاتی مانند اینورتر،پنل خورشیدی،شارژکنترلرخورشیدی،باتری خورشیدی و چند عدد لامپ  می باشد. همچنین بعضی از پکیج های خورشیدی دارای آداپتورAC جهت شارژ از طریق برق شهری می باشد.در بعضی از پکیج های خورشیدی می توانید از طریق USB نصب شده بر روی پکیج، دوربین ، تبلت و موبایل خود را شارژ کنید.

پخش عمده پکیج برق خورشیدی قابل حمل انواع مختلف این محصول از جمله پنل خورشیدی مسافرتی،پکیج خورشیدی پرتابل،پکیج خورشیدی عشایری،پنل خورشیدی عشایری و پکیج روشنایی خورشیدی را در اختیار مصرف کنندگان این محصول قرار می دهد.

پکیج روشنایی خورشیدی قابل حمل و پرتابل 10 وات

پکیج روشنایی خورشیدی قابل حمل و پرتابل 10 واتپکیج روشنایی خورشیدی قابل حمل و پرتابل 10 وات شامل یک بسته‌ی کامل از ابزارهای مورد نیاز برای تولید برق خورشیدی و تبدیل آن به برق 12 ولت برای لامپ اضطراری یا شارژر گوشی موبایل و تبلت و.. یک اسپیکر و پنل پخش کننده موسیقی MP3 و یک سیم به صول 6 متر همراه با 2 لامپ LED است. همچنین کابل شارژر همه کاره موبایل نیز همراه با این پکیج ارائه می‌شود.

در نتیجه از این دستگاه می‌توان در امکان گوناگون و مسافرت‌ها و جاهایی که فاقد برق شهری هستند استفاده کرد و همواره 10 وات برق از طریق انرژی خورشیدی و پنل خورشیدی همراه با پکیج داشت.

سایت فروش انواع پکیج های خورشیدی پرکاربرد

سایت فروش انواع پکیج های خورشیدی پرکاربردپکیج خورشیدی یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد  است. پکیج خورشیدی می تواند برای تامین برق روشنایی ، دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی، آنتن ها و بسیاری از کاربرد های صنعتی و غیر صنعتی  استفاده می شود.ساختار پکیج خورشیدی بسیار ساده و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

پکیج های خورشیدی در دو نوع مونو کریستال و پلی کریستال ساخته و به بازار عرضه می گردند.سایت فروش انواع پکیج های خورشیدی پرکاربرد این محصول را با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می دهند.سیستم خورشیدی قابل حمل را می توانید از سایت های فروش این محصول به راحتی خریداری کنید.

پنل خورشیدی قابل حمل با خرید مستقیم از تولید کننده

پنل خورشیدی قابل حمل با خرید مستقیم از تولید کنندهپنل های خورشیدی با کیفیت عرضه شده توسط گروهای مهندسی مختلف به صورت عمده و تکی قابل ارائه است. لذا برای دریافت اطلاعات پنل های خورشیدی و لیست قیمت ها با شرکت های سازنده این محصول تماس بگیرید. برای خرید پنل خورشیدی قابل حمل از تولید کننده می توانید به کارخانه های این محصول مراجعه کنید.

خرید پکیج خورشیدی از تولید کننده بسیار برای شما به صرفه تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *