پکیج خورشیدی 60 وات امروزه بخش مهمی از مراکز تولید انرژی در دنیا را بر عهده دارد و از این پکیج در نیروگاه های خورشیدی به صورت گسترده ای استفاده می شود، پکیج خورشیدی ۶۰ وات ساخت ایران با گارانتی و ضمانت تا سال ها این اطمینان را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

پکیج خورشیدی 60 وات ساخت ایران با گارانتی

نمایندگی فروش پنل خورشیدی 60 وات پلی کریستال هدایت نور

نمایندگی فروش پنل خورشیدی 60 وات پلی کریستال هدایت نورشرکت هدایت نور از جمله شرکت های تولید پنل خورشیدی 60 وات در کشور است.

پنل های خورشیدی که به صورت صفحه های آرایه ایی در نیروگاه های خورشیدی قرار می گیرند تا نور خورشید را جذب کنند و آن را به نیروی الکتریسیته تبدیل کنند.

پنل های خورشیدی در دو نوع پلی کریستال و مونو کریستال تولید می شوند که در شرکت هدایت نور به صورت عمده پنل خورشیدی پلی کریستال تولید می شود، البته قیمت پنل های مونو کریستال بیشتر از پنل های پلی کریستال است و قاعدتا راندمان و باز دهی آن ها نیز بیشتر است.

راندمان و بازدهی این محصولات بر اساس مقدار تابش خورشید در هر متر مربع از این پنل ها اندازه گیری می شود.

این شرکت با دارا بودن نمایندگی های معتبر در سراسر کشور آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد.

تحویل فوری پنل های خورشیدی 60 وات در بازار

تحویل فوری پنل های خورشیدی 60 وات در بازارشرکت هدایت نور با پذیرش انواع سفارشات پنل های خورشیدی توسط مشتریان، این محصولات را در کوتاه ترین زمان به صورت مستقیم از شرکت و یا از نمایندگی های خود به دست مشتریان می رساند.

قیمت نهایی این محصولات بستگی به عوامل مختلفی همچون، نوع سلول خورشیدی، بازدهی آن، کیفیت و بافت شیشه ایی آن و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد.

پنل های ۱۲ ولت و ۲۴ ولت از جمله پر استفاده ترین پکیج خورشیدی پلی کریستال و مونو کریستال هستند که در بازار استفاده می شوند، این پنل ها در وات های مختلف از ۲۵ وات تا ۲۶۰ وات به مشتریان عرضه می شود.

پکیج خورشیدی 60 وات مناسب در سیستم های برق خورشیدی

پکیج خورشیدی 60 وات مناسب در سیستم های برق خورشیدیامروزه استفاده از سیستم برق خورشیدی در سراسر دنیا به منظور کاهش استفاده از منابع اصلی برق و صرفه جویی در آن رواج دارد.

سیستم های برق خورشیدی کاربرد های زیادی از جمله استفاده در برق روشنایی، دوربین مداربسته، سیستم های امنیتی و … دارند.

پکیج خورشیدی ۶۰ وات برای استفاده در این سیستم های برق خورشیدی بسیار مناسب است.

شرکت پخش انواع پکیج های خورشیدی

شرکت پخش انواع پکیج های خورشیدیدر سالهای پیش تنها کشور های پیشرفته دنیا می توانستند این تکنولوژی را تولید و از آن استفاده کنند، اما امروزه بسیاری از کشور های دنیا از پکیج های خورشیدی استفاده می کنند.

شرکت پخش انواع پکیج های خورشیدی در کشور با تولید بهترین انواع این محصولات گام مهمی را در عرصه این تکنولوژی برداشته است.

شرکت پخش این محصولات همچنین سال ها ضمانت را برای راندمان این پنل ها در نظر گرفته است که این بدین معنا است که پنل های تولیدی با کیفیت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *