پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات مناسب برای انواع چراغ قوه، ماشین شارژی، ریش تراش و… استفاده می شود. توزیع کننده پکیج خورشیدی 30 وات قابل حمل، این محصول را طبق استاندارد های روز دنیا تولید و عرضه می کنند. جهت اطلاع از قیمت این محصول و خرید آن می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.توزیع پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات

مشخصات پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات

مشخصات پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات پکیج خورشیدی 30 وات با انرژی خورشیدی کار می کند و بسیار به صرفه می باشد و با توجه به 30 وات بودن آن مناسب برای استفاده در ویلا و باغ می باشد.
برق موجود در این محصول برای شارژ موبایل و چراغ قوه استفاده می گردد. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل می باشد به دلیل حمل آسان آن، برای مسافرت گزینه مناسبی می باشد.
این محصول کلید خاموش روشن شدن دارد که با این وسیله عمر آن افزایش می یابد. همچنین دارای نشانگر نشان دهنده باتری آن می باشد و سوکت مخصوص شارژ موبایل و وسایل دیگر را دارد.
جنس این دستگاه از فلز بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و در تمامی شرایط جوی و آب و هوایی قابلیت استفاده دارد.
این محصول هم از طریق برق هم از انرژی خورشیدی، شارژ می شود و استفاده از این پکیج مدت زمان زیادی می باشد که حتی در شارژ هم می توان از پکیج خورشیدی استفاده کرد.
استفاده از این پکیج راحت می باشد و نیاز به فرد با تجربه ندارد، فقط با مطالعه دفترچه راهنمای آن به راحتی می توانید آن را به کار بیندازید.
پکیج خورشیدی  برق مورد نظر برای شارژ کردن یا لامپ را تنظیم می کند و با ولتاژ مناسبی برق را به جریان می آورد.
هر چه پکیج خورشیدی بزرگتر باشد و میزان وات یا جریان برق بیشتری داشته باشد مناسب برای تامین انرژی برق وسایل بزرگتر مانند تلویزیون و… می باشد.

قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات

قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات توزیع پکیج خورشیدی با توجه به نیاز های مردم انجام می شود یکی از مدل های پر فروش پکیج های خورشیدی، پکیج 30 وات قابل حمل می باشد که با توجه به مصرف بالای آن، تولید این محصول نیز افزایش یافته است.
این محصول طبق استانداردهای جهانی و با وسایل اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می شود از این رو بسیار مورد تایید همگان قرار می گیرد.
اگر شما قصد سفر دارید یا یک باغدار هستید و می خواهید در استفاده از انرژی برق صرفه جویی کنید، می توانید این پکیج خورشیدی قایل حمل را تهیه کنید.
قیمت پکیج 30 وات خورشیدی در سایت ما به طور مرتب بروز رسانی می شود. جهت خرید می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از سایت ما تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *