توسعه تکنولوژی منجر به ایجاد تغییراتی بزرگ در عرصه تولیدات شده و در حوزه ساخت انواع پمپ آب، با نوع جدید و بسیار کارآمدی از این محصول همچون پمپ خورشیدی سولار روبرو می باشیم که دارای هزینه عملکردی کمتری نسبت به پمپ های دیگر بوده و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را برانگیخته است. شما با خرید پمپ سولار به صورت مستقیم می توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت نمایید.

خرید مستقیم پمپ خورشیدی سولار

مشخصات پمپ خورشیدی سولار

مشخصات پمپ خورشیدی سولار پمپ خورشیدی سولار از محصولات نوین و بسیار جدیدی است که به تازگی به حوزه کاربرد راه پیدا کرده و در اثر استفاده از آن، نتایج بس شگرفی به وقوع پیوسته اند.
در واقع این محصول از پمپ هایی با سیستم هوشمند به شمار می آید و به نوعی از الکترو پمپ ها اطلاق می گردد که انرژی الکتریکی لازم برای آنها جهت کارکرد، از پنل خورشیدی تامین می گردد.

این پمپ ها می توانند در محیط هایی که با هزینه مصرفی زیاد روبرو بوده و یا در آنها امکان دستیابی به انرژی برق وجود ندارد؛ به کار گرفته شده و در تمام 24 ساعت قادر به انجام فرآیند پمپاژ خواهد بود.
حالا برای اینکه شما را با انواع پمپ خورشیدی و مشخصاتی که هر یک از آنها دارند بیشتر آشنا نماییم؛ مواردی را در قسمت زیر آماده نموده ایم:

پمپ آب خورشیدی با باتری خورشیدی:

  • این پمپ متشکل از پنل خورشیدی و باتری بوده که پنل، انرژی الکتریکی تولید کرده و باتری هم انرژی را ذخیره می نماید.
  • مزیت استفاده از این پمپ ها را هم می توان در این دانست که این پمپ ها با استفاده از باتری پشتیبان و حتی در روزهای ابری هم می توانند به کار خود ادامه دهند.
  • همچنین در هنگامی که نور خورشید وجود نداشته و شب است هم به کمک باتری می تواند عملیات پمپاژ را انجام داد.

پمپ آب خورشیدی جریان مستقیم بدون باتری:

  1. این پمپ با کمترین میزان تلفات همراه می باشند.
  2. به کمک درایور به پنل خورشیدی متصل می گردند.
  3. طول عمر بسیار زیاد حتی تا 25 سال را دارا هستند.

پمپ آب خورشیدی جریان متناوب بدون باتری:

  1. این پمپ ها در زمان خاصی از روز مخصوصاً ظهر بیشترین کارکرد را دارند.
  2. از مزیت آنها قیمت کمترشان می باشد.
  3. همچنین به دلیل عدم برخورداری از باتری، نحوه نگهداری شان راحت تر است.

فروش پمپ خورشیدی سولار

فروش پمپ خورشیدی سولار فروش پمپ سولار که یکی از بهترین و موثرترین پمپ های آب معرفی شده و با آن می توان فرآیند آبیاری را به بهترین شکل و با صرف هزینه های کمتری به انجام رساند؛ از طریق مراکز بخصوصی که تخصص در فروش این محصولات دارند؛ مانند این مرکز انجام می پذیرد.

بنابراین هر نوع سفارش و درخواست عمده ای که از این نوع پمپ ها داشته باشید را می توانید به بخش فروش سپرده تا کارشناسان با بررسی سفارش هایتان، در اسرع وقت هر آنچه که نیاز دارید و مطابق با نیاز و انتظارتان می باشد را در اختیارتان با بهترین خدمات فروش قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *