خرید چراغ خورشیدی دیوارکوب در تهران به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که این نوع چراغ های خورشیدی دارند، در سراسر کشور و در تمامی بازارهای داخلی رو به افزایش است. این نوع چراغ خورشیدی با مواد اولیه باکیفیت ساخته شده و با قیمت بسیار ارزان در تمامی بازارهای سراسر کشور در اختیار مشتریان و خریداران قرار گرفته است. این نوع محصول خورشیدی به دلیل شدت نور عالی در بین سایر محصولات خورشیدی بیش از پیش مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

 

انواع چراغ های خورشیدی

چراغ های خورشیدی در انواع و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند. در ادامه به پر مصرف ترین مدل ها اشاره خواهد شد.

  1. چراغ های خورشدی معابر (پارکی، خیابانی)
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب

در بین تمامی انواع چراغ های خورشیدی، چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب به دلیل قیمت ارزان، کیفیت بالا، سبک وزن بودن و قدرت نور عالی مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.

 

 انواع چراغ خورشیدی دیواری و سردیواری

چزاغ های خورشیدی دیواری و سر دیواری در انواع و مدل های مختلف و در طرح ها جدید تولید و توزیع می شوند. در ادامه به چند نمونه آن اشاره خواهد شد.

این نوع چراغ های خورشیدی در دو مدل سنسور دار و بدون سنسور دار ارائه می شوند.

لازم به ذکر است که منظور از چراغ خورشیدی سنسوردار این است که این نوع چراغ ها دارای سنسور حرکتی می باشند و در صورت حرکت چراغ خورشیدی روشن خواهد شد.

  1. چراغ خورشیدی طرح دیوارکوب
  2. چراغ خورشیدی طرح حبابی
  3. چراغ خورشیدی  طرح قارچی
  4. چراغ خورشیدی طرح انگلیسی

از چراغ خورشیدی طرح حبابی، قارچی و انگلیسی بیشتر بر روی سردر استفاده می شود و از چراغ خورشیدی دیوارکوب بر روی دیوار استفاده می شود.

موارد مصرفی چراغ خورشیدی دیوارکوب

از این نوع چراغ های خورشیدی به دلیل ضدآب بودن می توان در فضای باز استفاده نمود. لازم به ذکر است که چون پنل خورشیدی این نوع چراغ های خورشیدی به چراغ متصل است پس نمی توان در فضای بسته از آن استفاده نمود.

  1. این محصول خورشیدی مناسب سردر ورودی منزل، شرکت، سوله و پارکینگ می باشد.
  2. این محصول خورشیدی مناسب محوطه حیاط، باغ و باغچه می باشد.
  3. این محصول خورشیدی مناسب محوطه پارک می باشد.

شرکت سوراسل در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین نوع چراغ های خورشیدی را در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار دهد. برای اطلاع از قیمت این محصول خورشیدی با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *