برای خرید چراغ خورشیدی باغچه ای در حجم عمده می توانید در ابتدا از طریق سایت قیمت روز آن را در انواع مدل مختلف جویا شوید. سپس از طریق این مرکز عکس محصولات ایرانی و خارجی را ببینید و سفارش خود را انجام دهید. مسلما لامپ های خورشیدی که طول عمر و کیفیت بالاتری دارند از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

قیمت چراغ خورشیدی باغچه ای

طول عمر چراغ خورشیدی باغچه ای

طول عمر چراغ خورشیدی باغچه ای در صنعت امروز کم کم میزان استفاده از چراغ و لامپ هایی که با استفاده از انرژی خورشیدی کار می کنند بالا می رود، به گونه ای که حتی برای حیاط منازل و روشنایی باغچه ها از یک چراغ خورشیدی خوب می توان استفاده کرد. برای برخی ها این سوال پیش می آید که طول عمر چراغ خورشیدی چقدر است و اصلا آیا این محصول گارانتی نیز دارد یا خیر.

در پایخ باید ابتدا اشاره کرد که عملکرد این لامپ کاملا با لامپ های معمولی که به وسیله برق کار می کنند تفاوت دارد. یعنی انررژی خورشیدی یک انرژی تجدیدپذیر است و برای همین می توان انتظار داشت در هر روزی که هوا آفتابی باشد، منبع تغذیه یک لامپ کاملا شارژ شود و در طول تاریکی شب این چراغ را روشن نگه دارد.

پس طول عمر لامپ های خورشیدی بسیار بالا می باشد، که البته در صورتی که از انواع باکیفیت این محصول تهیه کنید، موارد نصب و نگهداری آن را به خوبی انجام دهید و حتی سعی کنید از نمونه های ضد آب آن خریداری کنید تا در زمان بارندگی دچار آسیب دیدن و خراب شدن نشوند. این محصولات با اینکه طول عمر زیادی دارند و دیگر نباید نگران اتصالات برقی آن ها بود که بخواهد روی طول عمرشان تاثیر بگذارد، با این حال 12 ماه نیز گارانتی دارند. 

تولیدی چراغ خورشیدی باغچه ای

تولیدی چراغ خورشیدی باغچه ای در ایران چندین سال می باشد که در کنار کار تولید لامپ های معمولی، تولیدی هایی با هدف تولید مداوم و باکیفیت لامپ خورشیدی باغچه ای کار خود را استارت زده اند و در این مسیر توانسته اند علاوه بر پخش محصولات خود در داخل کشور، آن ها را حتی به دیگر کشور ها صادرات نمایند.

خرید مستقیم از تولیدی چراغ خورشیدی می تواند مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار بگیرد که محصول را بدون آسیب دیدن و با قیمتی مناسب می توانند تهیه کنند. این سایت این نوید را به مشتریان خود می دهد در صورتی که به دنبال خرید عمده انواع و اقسام مدل لامپ خورشیدی باغچه ای هستید و یا حتی در این زمینه نیازمند راهنمایی و مشورت می باشید می توانید بدون از دست دادن فرصت و صرف هزینه با کارشناسان فروش ارتباط گیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *