اگر بخواهیم یکی از جدیدترین پروژکتورهای عرضه شده به بازار را معرفی کنیم، می توان به پروژکتور خورشیدی اشاره کرد، این شیء روشنایی بخش مجهز به پنل خورشیدی بوده و بنابراین در زمانی که دسترسی به نیروی برق شهری وجود ندارد، پنل انرژی لازم را از خورشید دریافت کرده و به صورت نور و روشنایی در پروژکتور هویدا می سازد. اما از بزرگترین تولیدکنندگان پروژکتور خورشیدی شیراز است که محصولاتی درجه یک و مطابق با نیاز روز را تامین کرده و به فروش رسانده است.

فروش پروژکتور خورشیدی شیراز

معرفی انواع پروژکتور خورشیدی

معرفی انواع پروژکتور خورشیدی توسعه تکنولوژی و فناوری در صنایع روشنایی باعث شده تا هر روزه با محصولات جدیدی روبرو شویم که سابقاً وجود نداشته و حالا با حضور خود منافع و فواید زیادی را به مصرف‌کنندگان رسانده اند، محصولاتی که همگام با مصرف بهینه انرژی ارزشمند برق بوده و در راستای تامین هر چه بهتر نیاز بشر طراحی و ساخته شده اند.

یکی از انواع این محصولات، پروژکتور خورشیدی است که می تواند مستقل از شبکه برق شهری هم عمل کند، همانطور که در بخش اول هم گفته شد، این وسیله حاوی پنل خورشیدی با توان و ظرفیت های متعدد می باشد که امکان جذب نور خورشید و تبدیل آن به انرژی برق را داراست.
با این وجود می توان از یک منبع طبیعی و کم هزینه برق سخن گفت که تنها به کمک پنل موجود در این پروژکتور، برقرار خواهد گشت.

اما در ادامه می خواهیم به معرفی انواع پروژکتور خورشیدی بپردازیم که شامل عبارات زیر خواهند شد:

  1. پروژکتور خورشیدی 40 وات
  2. پروژکتور خورشیدی 60 وات
  3. پروژکتور 100 وات

لازم به ذکر است هر یک از این پروژکتورها دارای توان و ظرفیت تولید نور کم تا زیادی بوده و چنین ویژگی های مشترکی را به همراه دارند:

  • از محصولات کاملاً مقرون به صرفه به شمار آمده و با وجود آنها از مصرف برق شهری و همینطور هزینه ناشی از آن کاسته خواهد شد.
  • حتی بدون سیم و کلید و پریز هم راه اندازی شده و نور خورشید را با قدرت بالا دریافت می کنند.
  • نور زیادی از خود پراکنده نموده و از طراحی ساده و بروز بهره برده اند.
  • از بروز نتایج ناخوشایندی مثل فیوز پریدن، سوختگی و اتصالی در آنها اثری نخواهد بود.

عرضه پروژکتور خورشیدی شیراز

عرضه پروژکتور خورشیدی شیراز هم اکنون عرضه پروژکتور خورشیدی شیراز که توسط تولیدکنندگان متخصص و زبده کشور تولید شده، از همینجا یعنی بزرگترین مرکز توزیع و فروش انواع پروژکتور صورت گرفته و می توانید محصولاتی با کیفیت تضمین شده و قیمت مستقیم را دریافت کرده و در ضمن از پروژکتورهایی با این کاربردها نیز بهره مند خواهید گشت:

  1. انواع پروژکتور قابل استفاده در مراکز تولیدی بزرگ مانند کارخانجات، سوله، انبار و …
  2. پروژکتورهای قابل کاربرد در بانک و عابر بانک
  3. شرکت ها و ادارات
  4. بیلبوردهای تبلیغاتی، دوربین های مداربسته و …
  5. باغ، مجتمع و ویلا
  6. فروشگاه های طلافروشی و پاساژها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *