قیمت پرژکتور خورشیدی در توان 30 وات بسیار ارزان است. لازم به ذکر است که کشورهای زیادی در آسیای شرقی تولیدکننده انواع محصولات خورشیدی از جمله پرژکتورهای خورشیدی هستند. یکی از این کشورها، کشور چین است که نه تنها در بین کشورهای آسیای شرقی بلکه در بین کشورهای جهان بزرگترین تولیدکننده این نوع محصولات خورشیدی است.

این نوع پرژکتورهای خورشیدی به دلیل تولید انبوه و عمده توسط کشور چین و توزیع وسیع در سراسر جهان از قیمت مناسب برخوردار است. در این بین علاوه بر تولید انبوه عوامل دیگری همچون نوع و کیفیت تجهیزات و همچنین میزان استقبال از این محصولات و مصرف آن ها بسیار بر روی قیمت تمام شده نهایی تاثیر گذار است. همچنین می توان گفت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی  به دلیل قابلیت ها و کارایی هایی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله مختصر قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پرژکتور خورشیدی 30 وات و همچنین مشخصات فنی این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مناسب پرژکتور خورشیدی 30 وات

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پرژکتورهای خورشیدی 30 وات بر عملکرد و کارایی این نوع محصولات خورشیدی اثرگذار است. همچنین می توان گفت که برند solar light و برند Tizor یکی از معتبرترین برندهای انواع پرژکتورهای خورشیدی هستند که این نوع محصولات روشنایی را در توان ها و مدل های مختلف تولید می کنند. در این بخش قصد داریم تجهیزات خورشیدی مناسب برای پرژکتورهای خورشیدی 30 وات را معرفی کنیم.

  1. از پنل های خورشیدی 18 وات از جنس پلی کریستال در ساخت انواع پرژکتور خورشیدی 30 وات استفاده می شود.
  2. ار باتری های لیتیومی 5000 میلی آمپر در تولید این نوع محصولات روشنایی خورشیدی استفاده می شود.
  3. از پرژکتور های dc که دارای 40 عدد ال ای دی 5730  هستند در ساخت انواع پرژکتورهای خورشیدی 30 وات استفاده می شود.
  4. در ساخت این نوع پرژکتورهای خورشیدی از کابل ضدآب به طول بیش از 4 متر استفاده می شود.

 

معرفی مشخصات فنی انواع پرژکتورخورشیدی 30 وات

معرفی مشخصات فنی انواع پرژکتورهای خورشیدی بسیار مهم است به طوری که تمام فروشنده ها موظف هستند این مشخصات را به طور کامل در اختیار مشتریان قرار دهند. در این بخش قصد معرفی مشخصات فنی انواع پرژکتور های خورشیدی 30 وات را داریم. ما را همراهی کنید.

  1. مدت زمان شارژ شدن این نوع پرژکتورهای خورشیدی تقریبا 5 ساعت در روز است.
  2. مدت زمان نوردهی این نوع پرژکتورهای خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت است.
  3. انواع پرژکتورهای خورشیدی 30 وات می توانند مساحتی در حدود 40 متر مربع را روشن نمایند.
  4. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی دارای ریموت کنترل هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *