پکیج خورشیدی زنبورداری همانطور که از نامش پیداست اغلب مورد استفاده زنبورداران است و در توان های مختلف تولید می شود. لازم به ذکر است که بدانید توان تولیدی این نوع از محصولات شامل توان تولیدی 10 وات، 20 وات، 30 وات، 50 وات و حتی 100 وات می باشد که توسط شرکت های بزرگ چینی و حتی ایرانی ساخته می شوند که یکی از پرمصرف ترین آن ها در توان 10 وات نیز تولید می شود.

گفتنی است که محصولات سیستم روشنایی از نوع خورشیدی ساخته شده توسط شرکت های ایرانی دارای کیفیت بالایی هستند و طول عمر و ماندگاری آن ها نسبت به محصولات ساخته شده توسط شرکت های چینی بیشتر است و دلیل این امر این است که در انتخاب نوع قطعات و همچنین نوع طراحی دقت بسیار زیادی توسط متخصصان صورت می گیرد.

در این متن که بصورت مختصر و کلی در مورد سیستم های روشنایی توضح داده می شود قصد داریم در مورد هر یک از موارد زیر صحبت کنیم.

این موارد شامل:

  1. معرفی مشخصات کلی انواع سیستم های خورشیدی زنبورداری در توان 10 وات
  2. معرفی تجهیزات به کار رفته در انواع سیستم های خورشیدی زنبورداری در توان 10 وات
  3. تعیین قیمت انواع سیستم های خورشیدی زنبورداری در توان 10 وات

 

معرفی مشخصات کلی انواع سیستم های خورشیدی زنبورداری در توان 10 وات

همانطور که در بخش مقدمه گفتیم انواع پکیج های خورشیدی ، در توان های مختلف تولید می شوند که یکی از پر مصرف ترین آن ها در توان 10 وات می باشد. دلیل افزایش میزان مصرف سیستم های روشنایی در توان 10 وات مشخصات کلی این نوع از محصولات است.

در این قسمت از متن قصد داریم به معرفی کلی و اجمالی مشخصات انواع سیستم های روشنایی از نوع زنبورداری در توان 10 وات نیز بپردازیم.

این مشخصات کلی شامل:

  1. پنل مورد استفاده 10 وات
  2. باتری مورد استفاده 7 آمپر
  3. شارژکنترلر 5 آمپر
  4. بدنه از جنس فلزی
  5. دارای 2 عدد لامپ کم مصرف
  6. دارای آدابتور شارژ با برق شهری
  7. قابلیت شارژ تلفن همراه

 

معرفی تجهیزات به کار رفته در انواع پکیج خورشیدی زنبورداری  در توان 10 وات

لازم است بدانید که تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع محصولات خورشیدی با توجه به ظرفیت و توان تولیدی نهایی محصول تعیین می شود که همین دقت در انتخاب تجهیزات باعث کاهش هزینه های جانبی و در نهایت افزایش فروش محصول خواهد شد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم در مورد تجهیزات به کار رفته در انواع سیستم های روشنایی زنبورداری در توان 10 وات صحبت کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل خورشیدی: پلی کریستال
  2. باتری پشتیبان:  سیلد اسید
  3. شارژکنترلر: PWM
  4. لامپ ها : LED
  5. کابل: ضدآب

 

تعیین قیمت انواع سیستم های روشنایی زنبورداری 10 وات

می توان به سادگی گفت که این نوع از پکیج های خورشیدی زنبورداری 10 وات یکی از پرمصرف ترین سیستم های تامین روشنایی هستند که دارای ساز و کار بسیار ساده ای بوده و علاوه بر آن دارای قیمت رزان و مناسب تقریبا 950,000 تومان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *