قیمت چراغ خورشیدی باغچه ای به پارامترهای مختلف مرتبط است. این نوع چراغ های خورشیدی با قیمت ارزان در سراسر جهان به فروش می رسند. دلایل زیادی بر روی قیمت تمام شده و نهایی این محصولات تاثیرگذار است. استقبال از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی به دلیل کارایی بالای آن در سراسر جهان به ویژه کشورهای خاورمیانه در حال افزایش است. کشورهای خاورمیانه به دلیل جمعیت بالایی که دارند و همچنین میزان متوسط تابش نور خورشیدی یکی از بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات خورشیدی هستند. در این بین خریداران در کشورمان ایران از این محصولات خورشیدی در محیط ها و فضاهای مختلف استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع این نوع محصولات روشنایی خورشیدی و دلایل کاهش قیمت نهایی انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای و همچنین موارد مصرفی آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی مهمترین انواع چراغ خورشیدی

چراغ های خورشیدی در مدل و انواع مختلف ساخته می شوند. در این بخش به معروف ترین انواع چراغ های خورشیدی اشاره خواهیم کرد.

انواع چراغ های خورشیدی شامل:

  1. چراغ های خورشیدی معابر (خیابانی)
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب
  3. چراغ های خورشیدی باغچه ای

لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی باغچه ای یکی از پرفروش ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که نسبت به سایر مدل ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.

 

مهمترین دلایل قیمت ارزان انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

همانطور که قبلا اشاره شد. چراغ های خورشیدی در انواع مختلف تولید و توزیع می شوند. همچنین دلایل زیادی برای ارزان قیمت بودن این نوع محصولات روشنایی خورشیدی تاثیرگذار است. در این بخش به مهمترین دلایل قیمت مناسب انواع چراغ خورشیدی باغچه ای می پردازیم.

  1. در ساخت چراغ های خورشیدی باغچه ای از مواد اولیه ارزان قیمت استفاده می شود، بنابراین این محصولات خورشیدی ارزان تر خواهند بود.
  2. ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بصورت عمده و گسترده صورت می گیرد، بنابراین قیمت نهایی کاهش می یابد.
  3. استقبال از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بسیار زیاد است بنابراین قیمت تمام شده نهایی ارزان خواهد بود.

 

معرفی موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، چراغ های خورشیدی باغچه ای در انواع و مدل های مختلف ساخته می شوند. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی به دلیل اتصال پنل خورشیدی به چراغ فقط مناسب فضای بیرون و باز هستند و به هیچ عنوان در محیط بسته قابل استفاه نیست.

انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای مناسب است برای روشن سازی:

  1. فضا و محوطه باغ و باغچه
  2. محوطه پارک
  3. محوطه ورودی منازل
  4. محوطه حیاط

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *