قیمت چراغ خورشیدی باغچه ای به صورت عمده نسبت به حالت فروش تک، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. انواع چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای در طرح ها و مدل های مختلف در کشورهای آسیای شرقی تولید و توزیع می شود. یکی از بزرگترین تولیدکننده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی کشورهای مالزی و چین می باشد. که این نوع چراغ های خورشیدی را در انواع و قیمت های متنوع روانه بازارهای تجاری می کنند. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل کارایی های این نوع محصولات خورشیدی و قیمت ارزان آن ها بسیاری از کشورها استقبال فراوانی از این نوع محصولات خورشیدی دارند. کشورمان ایران به دلیل موقعیت تابش نور خورشیدی و جمعیت بالا نسبت به سایر کشورها خواهان استفاده از انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای است. در این بخش قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای و همچنین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی باغچه ای

همانطور که قبلا گفته شد انواع چراغ های خورشیدی در مدل ها و طرح های مختلف ساخته می شوند. همچنین می توان گفت که کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در کیفیت، ماندگاری و طول عمر این محصولات تاثیرگذار است. به طوری که هر چه کیفیت تجهیزات خورشیدی استفاده شده بالا باشد، ظول عمر و ماندگاری محصول خورشیدی بیشتر شده و قیمت تمام شده نهایی افزایش می یابد. در این بخش انواع چراغ های خورشیدی را بر اساس کیفیت و همچنین طرح معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای از نظر کیفیت شامل:

  1. چراغ های خورشیدی باغچه ای با بدنه آلومینیومی
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای با بدنه پلاستیکی

انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای از نظر طرح و مدل شامل:

  1. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح گل
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح قارچی
  3. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح انگلیسی
  4. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح سنگی

چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح انگلیسی یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع چراغ های خورشیدی هستند که نسبت به سایر مدل ها و طرح ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در چراغ های خورشیدی باغچه ای

گفتنی است که نوع و تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی بر کیفیت و ماندگاری و همچنین قیمت تمام شده نهایی تاثیرگذار خواهد بود. تجهیزات خورشیدی استفاده شده شامل:

  1. پنل خورشیدی از جنس مونوکریستال و یا پلی کریستال است.
  2. باتری خورشیدی از جنس لیتیومی قلمی است.
  3. چراغ 12 ولت در طرح های متنوع
  4. پایه آلومینیومی و یا پلاستیکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *