پکیج خورشیدی امروزه در انواع و توان های مختلف توسط شرکت های زیادی در سراسر جهان تولید می شود. در واقع می توان یک تعریف کلی از این نوع محصولات روشنایی داشت، تعریفی که می توان برای این نوع از سیستم های روشنایی در نظر گرفت به این صورت هست که انرژی برق مورد نیاز با استفاده از دریافت و جذب نور خورشید صورت می گیرد.

گفتنی است که انواع پکیج های روشنایی در توان های مختلف از 10 وات تا 325 وات با کارایی ها و قابلیت های زیاد تولید می شوند ولی در این بین یکی از پرکاربردترین آن ها سیستم های روشنایی از نوع سه لامپه هستند که بهترین و باکیفیت ترین نوع آن در کشورمان ایران تولید می شود.

در این مقاله بصورت کوتاه و مختصر در مورد عنوان های زیر صحبت می شود.

این عنوان ها شامل:

  1. معرفی بزرگترین کشورهای سازنده انواع سیستم های روشنایی
  2. معرفی بزرگترین امتیازات انواع سیستم های روشنایی سه لامپه ساخت ایران
  3. لیست قیمت انواع سیستم های روشنایی سه لامپه ساخت ایران

 

معرفی بزرگترین کشورهای سازنده انواع سیستم های روشنایی

همانطور که می دانید، این نوع از پکیج های خورشیدی دارای قابلیت ها و امتیازات بالایی هستند و به دلیل اینکه از نور خورشید برای ایجاد انرژی الکتریسیته نیز استفاده می شود، کشورهای واقع در مناطق گرم سیر و کویری بیشترین استقبال را از این نوع محصولات دارند.

در این بین با توجه به افزایش استقبال و استفاده از این محصولات میزان تقاضا در بازاهای فروش افزایش یافته و بنابراین روزانه به تعداد تولیدکنندگان نیز افزوده می شود.

در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد بزرگترین کشورهای سازنده این نوع از محصولات روشنایی صحبت کنیم.

این کشورها شامل:

  1. کشور ایران
  2. کشور چین
  3. کشور ترکیه
  4. کشور مالزی
  5. کشور تایوان
  6. کشور هند

 

معرفی بزرگترین امتیازات پکیج خورشیدی سه لامپه ساخت ایران

همانطور که در بخش قبل گفته شده است کشورمان ایران یکی از بزرگترین سازندگان این نوع از محصولات خورشیدی است، در این بین به دلیل اینکه در کشورمان ایران متوسط تابش نیز بسیار بالا است، بنابراین شرکت های زیادی خواهان تولید این نوع از سیستم های روشنایی هستند.

مطمئنا سیستم های تولید شده در داخل ایران دارای امتیازاتی هستند که باعث افزایش استقبال از آن ها خواهد بود. در این بخش قصد داریم در مورد بزرگترین امتیازات این نوع از محصولات خورشیدی ساخت ایران صحبت کنیم.

این امتیازات شامل:

  1. استفاده از تجهیزات و قطعات با کیفیت مطلوب
  2. دقت در طراحی و ساخت
  3. قیمت مناسب و ارزان
  4. کیفیت بالای محصول
  5. ضمانت یک ساله
  6. خدمات پس از فروش 4 ساله

 

لیست قیمت محصولات روشنایی سه لامپه ساخت ایران

لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی سه لامپه ساخته شده توسط شرکت های ایرانی لیست قیمت تقریبی یکسانی دارند ولی به طور کلی با توجه به کیفیت و توان تولیدی ممکن است این لیست قیمت تغییر کند.

در واقع می توان یک لیست قیمت تقریبی 2,300,000 تومان تا 2,600,000 تومان برای این نوع از محصولات نیز در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *