پکیج های خورشیدی به دلیل اینکه انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید گرفته و در تامین انرژی مفید واقع شده اند بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از گستره زیادی برخوردار گردیده اند که یک نمونه از آنها پکیج خورشیدی سیار است، این محصول با توجه به ابعاد و اندازه آن دارای قیمت های مختلفی بوده و نوسانات بازار نیز در قیمت نهایی و روزانه این محصول تاثیر زیادی داشتم است، به همین علت جهت استعلام قیمت پکیج خورشیدی سیار، نرخ به روز آن را از نمایندگی های فروش دریافت نمایید. 

استعلام قیمت پکیج خورشیدی سیار

مشخصات پکیج سیار خورشیدی

مشخصات پکیج سیار خورشیدی

قطعاً بسیاری از شما نیز انواع پکیج های خورشیدی را در کنار بزرگراه ها، سقف سرویس ‌های بهداشتی موجود در پارک ‌ها و یا مراکز مختلف دیگر به وفور مشاهده کرده اید و با انواع مختلف آنها آشنا می باشید و همانطور که می ‌دانید این پکیج ها با دارا بودن سنسورهای خاص خود، با دریافت انرژی خورشیدی آنها را تبدیل به جریان ‌های الکتریکی می کنند که جهت استفاده موارد مختلف از قبیل سیستم ‌های روشنایی و یا تولید آب گرم در مکان ‌های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند، این نوع پکیج ها که دارای انواع مختلف با قابلیت های کارکرد متفاوتی می ‌باشند دارای چند نوع بوده که یکی از آنها به صورت سیار طراحی و تولید گردیده و برای بسیاری از باغداران، زنبورداران، مزرعه داران، عشایر و یا مشاغلی که ممکن است در نقاط دور افتاده باشد و امکان دسترسی به آب یا برق برای آنها مقدور نمی ‌باشد، مناسب هستند. 

انواع پکیج خورشیدی سیار دارای مشخصات خاصی می‌ باشند که مادر این بخش به مشخصات کلی پکیج خورشیدی سیار اشاره خواهیم کرد. 

  • این محصول دارای یک صفحه خورشیدی مجزا می ‌باشد که برای شارژ دستگاه مرکزی و همچنین باتری قرار گرفته در آن تعبیه شده است. 
  • یکی دیگر از مشخصات پکیج خورشیدی باتری داخلی آن می باشد که دارای ولتاژ های مختلفی بوده که با توجه به ابعاد و اندازه آن دارای آمپرهای مختلفی است. 
  • دارای خروجی‌ های USB برای شارژ موبایل و وسایل دیگر می ‌باشد. 
  • از دیگر مشخصات پکیج سیار می ‌توان به نمایشگر وضعیت باتری، دارا بودن تکیه ‌گاه پنل، دارا بودن کابل شارژ ده و… اشاره کرد. 

عرضه کننده پکیج خورشیدی سیار

عرضه کننده پکیج خورشیدی سیار

عرضه پکیج خورشیدی سیار سبب گردیده تا این محصول در اختیار مصرف ‌کنندگان و استفاده‌ کنندگانی که در سراسر کشور قرار دارند و در زمینه‌ های مختلف فعالیت داشته و نیاز به استفاده از این پکیج ها را دارند، قرار گیرد، عرضه کننده پکیج خورشیدی سیار با ارائه انواع مختلف این پکیج در ابعاد و اندازه‌ های گوناگون، قابلیت ‌های کارکرد متفاوت و مشخصات خاص، آنها را در اختیار مراکز فروش در اقصی نقاط کشور قرار می ‌دهد. 

مجموعه فروش ما به ‌عنوان یکی از عرضه کننده ‌های اصلی این نمونه کالا بوده که محصولات خود را به‌ صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مراکز مختلف در سراسر کشور قرار می ‌دهد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *