چراغ خورشیدی معابر به دلیل کیفیت بالا و نیز بهره برداری از تکنولوژی مصرف انرژی خورشیدی در این چراغ ها که تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد.

بازرگانی فروش چراغ خورشیدی معابر این محصول را با توجه به ویژگی هایی ذکر شده با قیمتی بسیار مناسب و نیز خدمات پس از فروش معتبر به متقاضیان پر شمار چراغ خورشیدی عرضه نموده است.

بازرگانی فروش چراغ خورشیدی معابر

ضد آب بودن چراغ خورشیدی

ضد آب بودن چراغ خورشیدی

چراغ خورشیدی یک ابزار روشنایی محسوب می شود که از اجزایی مانند لامپ، سلول های دریافت مستقیم نور خورشید و باتری با امکان شارژ مجدد تهیه می شود می توان از آن برای برای تزیین هر چه بهتر فضا های مختلف مانند معابر شهری، باغ و چمن ها استفاده شود.

به دلیل اینکه پنل های این چراغ در فضا آزاد نصب می گردد امکان زیادی در زمینه مواجهه این محصول با رطوبت موجود در محیط اطراف را داشته که این موضوع می تواند باعث کاهش کیفیت و عمر این لامپ شود به همین دلیل یکی از ویژگی های موثر این چراغ ضد آب بودن چراغ خورشیدی می باشد که در ادامه به توضیح بیشتر این مهم پرداخته می شود .

  1. اصلی ‌ترین ویژگی این محصول ضدآب بودن آن است پس نیاز برای نگرانی از رطوبت اطراف آن نیست.
  2. چراغ‌ های خورشیدی ضد آب یکی از بهترین انتخاب ها برای کار نور پردازی محیط‌ های پر بارش می باشد.
  3. جنس بدنه چراغ‌ های خورشیدی ضد آب از جنس محصولی به نام استنلس استیل است که این ماده تاثیر زیادی در ضد آب بودن آن دارد.
  4. چراغ ‌های خورشیدی دارای درجه حفاظت بالای در برابر رطوبت هستند.
  5. این‌ چراغ ‌ها قاب نشکن پلیمری مقاوم دارند و در برابر ضربه و شکستگی و نفوذ آب استحکام بالایی دارند.
  6. چراغ‌ های خورشیدی با استفاده از جدید ترین فناوری ساخت LED، باکیفیت و بهره نوری بسیار مناسب تولید می‌شوند.
  7. این محصول در اندازه ها و اشکال متنوع تهیه می‌شوند و انتخاب آن به محیطی که آن را به کار می برید بستگی دارد.

بازار صادرات چراغ خورشیدی معابر

بازار صادرات چراغ خورشیدی معابر

با توجه به کیفیت بالا در ساخت چراغ خورشیدی معابر بازار صادرات چراغ خورشیدی دارای رونق چشم گیری نسبت به گذشته شده است و شرکت های تولید این محصول با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت، عمر طولانی محصول تولیدی و نیز قیمت بسیار مناسب در مقایسه با اجناس مشابه خارجی آن باعث شده اند محصول تولیدی متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهد.

این مهم صادرات چراغ خورشیدی معابر به کشور های مختلف مانند امارات، عمان، تاجیکستان و ترکیه را گسترش روز افزونی داده و این موضوع نقش بسیار مهمی در زمینه افزایش ارز آوری برای کشورمان داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *