پکیج خورشیدی قابل حمل یک دستگاه همه کاره است و می تواند در مکان های مسافرتی و تفریحی مورد استفاده قرار گیرد،این بسته با وات های مختلف و قیمت های مختلف توسط شرکت های سازنده به بازار عرضه و توزیع می شود. برای خرید انواع سیستم های خورشیدی می توانید به سایت ما مراجعه کنید یا در صورت لزوم با ما تماس بگیرید.

توزیع پکیج خورشیدی قابل حمل

مشخصات پکیج خورشیدی قابل حمل

مشخصات پکیج خورشیدی قابل حمل پکیج خورشیدی قابل حمل یک پک کامل مانند صندوق یا یک بسته کامل برای تولید برق از طریق نور خورشید است، این سیستم خورشیدی قابل حمل دارای یک باتری با جریان های مختلف است که می توان از طریق صفحه خورشیدی این مجموعه را شارژ کند.
این پکیج ها یا بسته های خورشیدی قابل حمل با امکانات موجود، امکان تأمین روشنایی طولانی مدت باغ، منزل، ویلا، فروشگاه، ماشین و اتومبیل را در مناطقی که دسترسی مستقیم به برق یا روشنایی وجود ندارد یا چادرهای عشایری و حتی شارژ موبایل را فراهم می کنند.
اگر بخواهیم به مشخصات و ویژگی های این بسته ها بپردازیم، بهتر است بدانیم که هر پکیج خورشیدی قابل حمل از چهار قسمت تشکیل شده است:

  • صفحه خورشیدی
    از ترکیبات نیمه هادی ساخته شده که وظیفه آن تبدیل انرژی نور خورشید به انرژی الکتریکی است، این پانل ها با نام PhotoVoltaic یا Solar نیز شناخته می شوند.
  • باتری خورشیدی
    باتری یکی از اجزای اصلی این سیستم است و وظیفه آن ذخیره انرژی تولید شده در طول روز و انتقال انرژی به درون سیستم است.
  • شارژر کنترل کننده خورشیدی
    همان طور که از نام آن مشخص است، میزان شارژ و دشارژ باتری را کنترل می کند.
  • اینورتر خورشیدی
    وسیله ای برای تبدیل برق DC ، باتری یا خروجی صفحه خورشیدی به برق AC یا خطوط برق شهری است.

این سیستم های خورشیدی در توان های مختلفی موجود هستند و توانایی روشن کردن 2 تا 8 لامپ LED با شارژ موبایل را دارند.

قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل

قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل تولیدکنندگان زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه ساخت و توزیع پکیج خورشیدی فعالیت می کنند،آن ها سعی می کنند بالاترین کیفیت را برای انواع مختلف در نظر بگیرند و تنوع بالایی را به بازار عرضه کنند.
اما یکی از مهمترین چیز هایی که خریداران به دنبال آن هستند قیمت پکیج خورشیدی است که در برخی از این مراکز، صفحات خورشیدی دارای مواد فوق العاده ای هستند و کیفیت و دوام آن ها بسیار بالا بوده و همچنین از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.
اما سایت های فروش و فروشگاه های آنلاین فروش انواع پکیج خورشیدی قابل حمل این پکیج ها را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت موجود در بازار و در کمترین زمان ممکن به خریداران عرضه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *