در سال های اخیر برای روشنایی معابر و خیابان ها از چراغ های خورشیدی های مجهز استفاده می گردد. ویژگی های مناسب این چراغ ها باعث شده است که استفاده از آنها افزایش قابل توجهی یابد بنابراین انواع مختلفی از این محصول با طرح های جدید و میزان روشنایی بیشتر توسط تولید کننده این محصول به بازار عرضه شده اند. این چراغ ها از تکنولوژی روز بهره برده و هوشمند نیز هستند. تولید کننده چراغ خورشیدی معابر اقدام به تولید چراغ معابر و عرضه انواع مختلف آنها با کیفیت و قیمت مناسب نموده است.

تولیدکننده چراغ خورشیدی معابر

مشخصات چراغ های خورشیدی معابر

مشخصات چراغ های خورشیدی معابر

چراغ های خورشیدی یکی از بهترین محصولات برای صرفه جویی در مصرف برق هستند و با توجه به این که از انرژی تابشی خورشید به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند می توانند در معابری که به جریان برق سراسری دسترسی ندارند مورد استفاده قرار گیرند. این چراغ ها در توان مختلف از 17 تا 72 وات در بازار وجود دارند و اغلب در ارتفاع های 3 تا 9 متر نصب می گردند و زاویه تابش آنها به گونه ای است که می توانند حداکثر فضا را روشن نمایند.

جدیدترین این محصولات دارای پروژکتورهای LED هستند و بنابراین مصرف انرژی بسیار کمی دارند و از انرژی خورشیدی که در طول روز در باتری خود به صورت جریان الکتریسیته ذخیره کرده اند می توانند برای مدت زمان بیشتری استفاده کنند. نوع باتری این نوع چراغ ها از نوع سیلید اسید است که توانایی ذخیره حداکثر انرژی خورشیدی در حداقل زمان را دارد.

این چراغ ها دارای دارای پایه چراغ معمولا فلزی هستند که می توان آنها را به راحتی روی دیوار در ارتفاع های مختلف نصب نمود. این چراغ ها ضد آب هستند و بارش باران تاثیر در عملکرد آنها ندارد و امکان نفوذ گرد و غبار به داخل محفظه لامپ نیز وجود ندارد.

فروشگاه عرضه چراغ خورشیدی معابر

فروشگاه عرضه چراغ خورشیدی معابر

فروشگاه چراغ خورشیدی معابر جهت تامین نیاز رو به افزایش این محصول اقدام به عرضه این محصول در شکل ها و طرح های بسیار شیک برای اماکن مختلف نموده است و انواع این چراغ ها را با توان روشنایی گوناگون به خریداران عرضه کرده است. این فروشگاه برای کمک به خریداران این چراغ ها برای داشتن خریدی آسان اقدام به ارائه وب سایت فروشگاهی نموده است و تمام انواع چراغ های خورشیدی خود را با ذکر مشخصات و قیمت روز آنها آورده است تا خریدار بتواند به راحتی محصول مورد نظر خو را انتخاب کند.

خریدار می تواند با مراجعه به این وب سایت همه انواع مدل های این محصول را مشاهده کند و بر اساس نوع نیاز و سلیقه خود آن را به صورت تکی یا عمده سفارش دهد. سفارش خرید این محصول برای سراسر کشور مقدور است و خریدار می تواند پس از چند روز چراغ خورشیدی را در آدرسی که در وب سایت اعلام کرده است دریافت نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *