لامپ خورشیدی یک سیستم روشنایی متشکل از یک لامپ LED، پنل های خورشیدی، باتری برقی، کنترل کننده شارژ است و ممکن است یک اینورتر نیز در آن وجود داشته باشد. لامپ باتری از طریق باتری، با استفاده از پانل های خورشیدی فتوولتائیک شارژ می شود. مجموعه ما اقدام به تولید چراغ معابر از جمله چراغ خورشیدی معابر 120 وات نموده است.

تولید چراغ خورشیدی معابر 120 وات

بهترین چراغ خورشیدی معابر 120 وات

بهترین چراغ خورشیدی معابر 120 وات لامپ های خورشیدی نسبت به لامپ های نفت سفید هزینه کمتری دارند زیرا انرژی تجدید پذیر خورشید بر خلاف سوخت رایگان است.

لامپ های خورشیدی برای استفاده در موقعیت های روستایی اغلب توانایی تأمین برق برای سایر دستگاه ها مانند شارژ تلفن های همراه را دارند.

لامپ های خورشیدی فقط در ساعات روز کار می کنند ، بنابراین برای مکان هایی که در مواقع دیگر به نور نیاز دارند بسیار توصیه نمی شود. با این حال ، آنها برای مکانهایی که به دلیل ویژگی هایشان نور طبیعی مستقیم دریافت نمی کنند ، ایده آل هستند.

فن آوری ها یا سیستم های مختلفی وجود دارد که امکان استفاده از نور خورشید را فراهم می کند ، با ویژگی ها و نیازهای مختلف اتاق ها روشن می شود. قابل توجه ترین آنها:

فن آوری های مورد استفاده در لامپ های خورشیدی
سیستم آینه
لامپ خورشیدی در باغ
این سیستم از آینه ای ساخته شده در مقابل خورشید ساخته شده است و پرتوهای خورشیدی را منعکس می کند و آنها را مستقیماً به سمت ناحیه ای که باید روشن شود بازتاب می دهد. همچنین می تواند بازتاب نسبت به آینه های دیگر ایجاد کند که باعث می شود نور طبیعی به نقاط دیگری برسد که مستقیماً به آن نرسد.

یکی از رایج ترین کاربردهای آن در پاسیون های داخلی است. در قسمت بالا آینه ای است که نور خورشید را به سمت پاسیو هدایت می کند و بسته به نیاز ممکن است آینه های دیگری نیز در داخل آن وجود داشته باشد.

سیستم فیبر نوری
این سیستم از پانل هایی تشکیل شده است که توسط لنزها تشکیل شده اند و به عنوان جمع کننده اشعه خورشید عمل می کنند. در این روش ، پنل ها انرژی خورشیدی را ضبط کرده و آن را از طریق کابل های فیبر نوری منتقل می کنند.

لامپهای خورشیدی تولید شده تحت این مدل ، قادر به روشنایی مناطقی تا 150 متر هستند. علی رغم اینکه یک سیستم بسیار کارآمد با ضررهای اندک است ، زیرا یک فناوری نوآورانه و پیچیده است ، اما هزینه نصب آن را افزایش می دهد.

قیمت چراغ خورشیدی معابر 120 وات

قیمت چراغ خورشیدی معابر 120 وات عوامل مختلفی چون مواد اولیه، فناوری ساخت و … بر قیمت چراغ خورشیدی معابر تأثیر می گذارند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت چراغ معابر خورشیدی 120 وات و یا ثبت سفارش و خرید این محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *