پنل خورشیدی 100 وات یکی از تجهیزاتی است که با جذب انرژی خورشیدی برق و یا انرژی تجدید پذیر را تولید می کند و به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می باشد، تولید کننده آن نیز مدل های مختلف این محصول را تولید نموده که توانسته به بهترین نحو ممکن نیاز مصرف کنندگان را رفع کند.

تولید کننده پنل خورشیدی 100 وات

مشخصات پنل خورشیدی 100 وات

مشخصات پنل خورشیدی 100 وات پنل خورشیدی ۱۰۰ وات یکی از تجهیزات با ساختار بسیار ساده و طول عمر بالا و کاربردهای گسترده ای است که در دو نوع مونو کریستال با رنگ مشکی است که در روزهای ابری و در مناطق سرد نیز تولید برق می کند و نوع پلی کریستال با رنگ سورمه ای که در مناطق گرم بکار می رود.

پنل خورشیدی با فریم آلومینیوم پوشیده شده که به سمت جنوب و در پشت بام نصب می شود که در محل نصب بر روی آن نباید هیچ گونه سایه ای قرار گیرد، برف و باران آسیبی به این محصول وارد نمی کند چون کاملا ضد آب می باشد و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار می باشد.

پنل های خورشیدی دارای فریم آلومینیوم آنودایز شده و شیشه نشکن آنتی رفلکس سکوریت بوده که بسیار مقاوم می باشد، این پنل بر روی سقف منازل و شرکت های بزرگ در مساحت های مختلف نصب می شود که می تواند برق یک ساختمان را به طور کامل تامین کند و به نوعی صرفه جویی در مصرف برق نیز به حساب می آید.

قیمت روز پنل خورشیدی 100 وات

قیمت روز پنل خورشیدی 100 وات قیمت پنل 100 وات خورشیدی در بازار بسته به نوسانی که وجود دارد متفاوت می باشد و نرخ ثابتی از آن به چشم نمی خورد به همین دلیل خریدار باید قبل از خرید از نرخ روز آن اطلاع کسب کند، در بازار انواع برندهای ایرانی و خارجی این پنل وجود دارد که برندهای خارجی به دلیل متحمل شدن هزینه های گمرکی گرانتر می باشد.

تولید پنل 100 وات خورشیدی در مدل های مختلفی بوده و هر مدلی نیز بسته به جنس قطعاتی که در آنها بکار رفته و کیفیت و مشخصه ای که دارد دارای قیمت های مختلفی است و خریدار به دلیل تنوعی که در آن دیده می شود حق انتخاب بالایی دارد و می تواند متناسب با بودجه خود برند و مدل دلخواه را تهیه کند.

پنل های خورشیدی بسته به متراژ ساختمان و کاربردی که دارد انتخاب می شود چون هر نمونه ای از آن دارای ولتاژ متفاوتی بوده و نرخ آنها نیز فرق دارد، فلذا در صورتی که عمده و یا بدون واسطه خریداری شود ارزانتر و باصرفه خواهد بود که باید قبل از خرید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *