پکیج خورشیدی عشایری سیستم تولید جریان الکتریسیته است که در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته می شود. انواع این محصولات قیمت خرید ارزانی دارند.

 

پکیج خورشیدی عشایری

برای اینکه شما خوانندگان بیشتر با این محصولات آشنا شوید ابتدا توضیح مختصری را در مورد این نوع از سیستم ها در اختیار شما قرار می دهیم.

باید بگوییم که پکیج های خورشیدی عشایری یک نوع از سیستم های تولدی جریان الکتریسیته است که بسیار سبک وزن بوده و قابلیت حمل و جابه ایی را دارد.

مهمترین ویژگی هایی که می توان برای این سیستم ها در نظر گرفت این است که این محصولات قابلیت ذخیره برق تولید شده را در باتری پشتیبانی دارند.

 

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری

گفتنی است که این نوع از سیستم های خورشیدی مورد استقبال بسیاری از افراد مخصوصا گروه های عشایری است. دلیل این موضوع را می توانیم به مشخصات این محصولات مرتبط بدانیم.

در ادامه بخش دوم به تعدادی از مهمترین مشخصات انواع سیستم های تولید برق اشاره خواهیم کرد.

این مشخصات بصورت زیر تعیین می شوند.

وزن بسیار سبک

قابلیت شارژ تلفن همراه

ابعاد کوچک

قابلیت ذخیره انرژی

امکان روشن سازی چند عدد لامپ کم مصرف

ضمانت 18 ماهه

قیمت ارزان

خدمات پس از فروش

 

قیمت انواع پکیج خورشیدی عشایری

همانطور که قبلا و در مقاله های قبلی توضیح داده شد، می توانیم بگوییم که قیمت انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری برای مصرف کنندگان مخصوصا عشایران از اهمیت زیادی برخوردار است.

عشایران انتظار دارند سیستم های تولید برق علاوه بر اینکه وزن سبک و کیفیت بالایی داشته باشد بلکه با ارزان ترین قیمت در اختیار آن ها قرار گیرد.

البته توان الکتریکی و نوع ساختار بر روی قیمت تاثیر زیادی دارد که در این قسمت قیمت این نوع از سیستم ها را بر اساس نوع ساختار معرفی می کنیم.

سیستم سولار دو لامپه: 2.500.000 تومان

پکیج سولار 3 لامپه: 4.200.000 تومان

ژنراتور سولار 4 لامپه: 4.500.000 تومان

دستگاه سولار 6 لامپه: 5.500.000 تومان

سیستم سولار 8 لامپه: 7.500.000 تومان

 

نحوه خرید پکیج خورشیدی عشایری

یکی از دغدغه های عشایران این است که چگونه می توانند انواع پکیج های سولار عشایری را با کیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری کنند.

باید گفت که شما خریدارن و عشایران عزیز می توانید انواع مختلف این نوع از محصولات تولید کننده برق را با قیمت ارزان و با ضمانت 12 ماه تا 18 ماه از طریق نمایندگی های شرکت سوراسل خریداری نمایید.

برای این منظور می توانید به یکی از 3 روش زیر اقدام به خرید کنید.

خرید بصورت حضوری

تماس با مشاوران فروش

خرید بصورت اینترنتی

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *