چراغ خورشیدی پارکی نوع جدید از لامپ های تولید کننده روشنایی است که خرید انواع مختلف آن با ارزان ترین قیمت صورت خواهد گرفت.

 

چراغ خورشیدی پارکی

امروزه نسل جدید از لامپ های روشنایی در بازارهای جهانی توزیع شده اند که تولید روشنایی با استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه است.

این محصولات روشنایی با نام چراغ های خورشیدی پارکی معروف هستند ولی علاوه بر پارک ها برای تامین روشنایی محوطه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم است بدانید که در این نوع از محصولات روشنایی صفحه ای با نام پنل وچجود دارد که نور آفتاب را در طول روز جذب کرده و آن را به برق جهت تامین روشنایی در شب تبدیل می کند.

 

مشخصات چراغ خورشیدی پارکی

استفاده از انواع لامپ های سولار در سال های اخیر افزایش یافته است و اکثر افراد برای تامین روشنایی محوطه های مختلف مخصوصا محوطه های فضای بیرونی از این نوع لامپ ها استفاده می کنند.

این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار دارای مشخصات قابل توجهی هستند که قصد داریم تا در این قسمت به مهمترین این مشخصات اشاره کنیم.

مشخصات این محصولات بصورت زیر معرفی می شوند.

دارای گواهی ضدآب

قابل نصب در شرایط بارانی

دارای سنسور فوسل

مجهز به سنسور حرکتی

قابل نصب تا ارتفاع 11 متر

تامین روشنایی با کمترین هزینه

 

قیمت انواع لامپ خورشیدی پارکی

همانطور که می دانید باید گفت که این نوع از سیستم ها دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این نوع لامپ های سولار دارای موارد مصرفی متفاوتی هستند.

در واقع باید گفت که نوع ساختار و نوع کاربرد این محصولات بر روی قیمت تاثیر زیادی دارند. در ادامه این نوشته قصد داریم تا لیست قیمت این نوع از لامپ های سولار از نوع پنل متصل را بر اساس توان تولیدی مشخص کنیم.

قیمت این سیستم ها شامل موارد زیر خواهد بود.

60 وات: 1.240.000 تومان

100 وات: 1.400.000 تومان

120 وات: 1.600.000 تومان

150 وات: 1.800.000 تومان

 

موارد مصرفی چراغ سولار پارکی

با توجه به این که انواع چراغ های سولار پارکی دارای خاصیت ضدآب هستند و همچنین با توجه به این که این نوع از محصولات در توان های تولیدی بالا قابلdت نصب تا ارتفاع 12 متری را دارند. می توان نتیجه گرفت که استفاده از آن ها برای تامین روشنایی محوطه های مختلف بسیار رایج است.

در ادامه این نوشته قصد داریم تا موارد مصرفی این نوع از سیستم های لامپ روشنایی را مشخص کنیم.

موارد مصرفی این محصولات بصورت زیر معرفی می شوند.

پارک ها

خیابان ها

معابر

جاده ها

محوطه کارخانه ها

جاده های روستایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *