پکیج خورشیدی زنبورداری اگر چه با نام تجاری زنبورداری به فروش می رسد ولی به دلیل قابلیت هایی که دارد موارد مصرفی بسیار متنوعی خواهد داشت و همچنین در پی آن میزان مصرف آن نیز گسترش یافته است.

این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در توان های مختلف تولید می شوند. توان های تولیدی این نوع از سیستم های ژنراتور تولید روشنایی به این صورت است: سیستم های ژنراتور خورشیدی زنبورداری در توان 20 وات، 30 وات، 50 وات، 80 وات، 100 وات و 325 وات.

لازم به ذکر است که هر کدام از توان های بالا دارای عملکردی خاص و مجزا هستند، بطوری که هرچه توان تولیدی سیستم روشنایی خورشیدی بالا باشد میزان برق تولیدی محصول بالاتر خواهد بود و در نتیجه عملکرد بسیار بالاتر و مطلوب تری خواهد داشت.

در ادامه این مقاله در مورد مواردی توضیح داده خواهد شد که در ارتباط با انواع پکیج های روشنایی خورشیدی در توان 80 وات است و اطلاعات زیادی را در مورد این نوع از محصولات در اختیار شما خریداران قرار می دهد.

این موارد شامل:

  1. معرفی تجهیزات مناسب جهت ساخت انواع پکیج روشنایی زنبورداری در توان 80 وات
  2. تعیین کارایی های انواع ژنراتورهای خورشیدی زنبورداری در توان 80 وات

 

معرفی تجهیزات مناسب جهت ساخت انواع پکیج روشنایی زنبورداری در توان 80 وات

همانطور که در قسمت مقدمه گفتیم در بین تمامی محصولات روشنایی خورشیدی، می توان به این نکته اشاره کرد که پکیج های خورشیدی زنبورداری در توان 80 وات یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع محصولات تولیدکننده روشنایی هستند.

برای ساخت این نوع از سیستم های روشنایی خورشیدی در توان 80 وات بایستی از تجهیزات متناسب با سیستم استفاده کرد که علاوه بر افزایش میزان راندمان و کارایی محصول، قیمت نهایی آن نیز کاهش یابد.

در این قسمت به معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع از سیستم های روشنایی  خورشیدی در توان 80 وات خواهیم پرداخت.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان 80 وات
  2. باتری پشتیبانی 42 آمر
  3. شارژکنترلر خورشیدی 20 آمپر
  4. اینورتر شبه سینوسی 100 وات
  5. سیم و کابل
  6. لامپ LED
  7. باکس باتری

 

تعیین کارایی های انواع پکیج خورشیدی زنبورداری در توان 80 وات

لازم است بگوییم که انواع ژنراتورهای خورشیدی زنبورداری در توان 80 وات موارد مصرفی و کارایی بسیار متنوعی دارند که باعث شده تا نظر اکثر خریداران به این محصول جلب شود.

در این قسمت به تعیین کارایی های این نوع از ژنراتورهای پکیج خورشیدی اشاره خواهیم کرد.

این کارایی ها شامل:

  1. روشن سازی 3 عدد لامپ 10 وات
  2. شارژ چند عدد تلفن همراه بصورت همزمان
  3. قابلیت شارژ 1 عدد لپ تاپ
  4. توانایی شارژ 1 عدد چراغ قوه
  5. قادر به روشن سازی 1 عدد پروژکتور دی سی 30 وات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *