لامپ خورشیدی معابر امروزه بیشتر مورود استفاده قرار می گیرد. این محصولات با دریافت نور خورشید در روز می توانند نور مورد نیاز برای تامین روشنایی را مهیا سازند در نتیجه هیچ گونه نیازی به برق سراسری ندارند.

در نتیجه می توان از این سیستم های تولیدکننده نور و روشنایی در محیط های مختلف و فاقد برق برای تامین روشنایی مورد نظر استفاده کرد.

لازم به ذکر است که بگوییم چراغ های خورشیدی معابر بصورت کلی در دو نوع عمده طراحی و تولید می شوند. نوع اول این محصولات روشنایی سولار همان چراغ های خورشیدی معابر از نوع پنل جدا هستند و نوع دوم لامپ های خورشیدی معابر از نوع پنل سرخود می باشد.

محصولات روشنایی پنل سرخود در توان های تولیدی محدودی طراحی و ساخته می شوند و در نتیجه شدت نور آن ها نیز متناسب با توان تولیدی این محصولات خواهد بود.

در ادامه اطلاعات جامع تری را تحت دو عنوان زیر در اختیار شما خوانندگان قرار می دهیم.

این دو عنوان شامل موارد زیر خواهد بود.

انواع چراغ های معابر سولار از نوع پنل سرخود چه توان های تولیدی دارند؟

چراغ های معابر سولار پنل سرخود در توان های مختلف چه مساحتی را روشن می کنند؟

 

انواع چراغ های معابر سولار از نوع پنل سرخود چه توان های تولیدی دارند؟

لازم به ذکر است که در لامپ های خورشیدی معابر از نوع پنل سرخود، پنل خورشیدی که دریافت کننده نور خورشید است به سطح چراغ متصل می شود در نتیجه ظرفیت پنل خورشیدی مورد استفاده بسیار محدود خواهد بود.

در ادامه این قسمت از مقاله بصورت کلی قصد داریم تا توان های تولیدی این نوع از چراغ های خورشیدی معابر از نوع پنل سرخود را مشخص کنیم.

توان تولیدی این محصولات لامپ سولار شامل:

لامپ خورشیدی 10 وات

چراغ سولار 30 وات

لامپ سولار 60 وات

سیستم روشنایی 90 وات

لامپ معابر 100 وات

چراغ معابر 120 وات

 

انواع لامپ خورشیدی معابر پنل سرخود در توان های مختلف چه مساحتی را روشن می کنند؟

در قسمت قبل در مورد توان های تولیدی این نوع از چراغ های معابر از نوع پنل سرخود صحبت کردیم. همچنین می توانیم بگوییم که هر کدام از این محصولات روشنایی در توان های مختلف شدت نور منحصری دارد.

با توجه به توان تولیدی این محصولات و شدت نور آن ها می توانیم این نوع از سیستم های تولید روشنایی از نوع معابر و پنل سرخود را در ارتفاع های مختلف از 4 متر تا 7 متر نصب و راه اندازی کنیم.

مساحت تحت پوشش این نوع از لامپ های خورشیدی معابر در ارتفاع 6 متری شامل موارد زیر خواهد بود:

10 وات: 15 متر مربع

30 وات: 35 متر مربع

60 وات: 40 متر مربع

90 وات: 55 متر مربع

100 وات: 60 متر مربع

120 وات: 65 متر مربع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *