لامپ خورشیدی معابر با توجه به نامی که دارد نوعی لامپ روشنایی است که با استفاده از نور خورشید روشنایی مورد نیاز را تامین می کند. همچنین ساختار این محصولات طوری هستند که بیشتر برای تامین روشنایی معابر مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو با نام چراغ های خورشیدی معابر در بازارهای تجاری به فروش می رسند.

این نوع از چراغ های لامپ روشنایی بسیار پرکاربرد هستند و با ویژگی های بسیار بارز طراحی و تولید می شوند. مهمترین ویژگی این محصولات روشنایی تامین روشنایی با کمترین هزینه است.

این محصولات توسط شرکت های مختلف تحت برندهای متنوعی تولید می شوند که یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای سازنده این محصولات چراغ خورشیدی معابر شرکت solar light می باشد.

این نوع از محصولات لامپ روشنایی در توان های مختلف طراحی می شوند که یکی از این توان های پرمصرف 90 وات می باشد.

اطلاعات جامع تری را از انواع لامپ های معابر خورشیدی در توان 90 وات تحت دو عنوان زیر در اختیار شما کاربران قرار خواهیم داد.

این اطلاعات بصورت زیر مشخص می شوند.

شرکت های فعال، انواع چراغ های سولار 90 واتی را تحت چه برندی تولید می کنند؟

انواع چراغ های سولار 90 واتی برای روشنایی چه محیط هایی مناسب هستند؟

 

شرکت های فعال، انواع چراغ های سولار 90 واتی را تحت چه برندی تولید می کنند؟

امروزه شاهد این هستیم که استفاده از انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان های مختلف مخصوصا در توان 90 وات افزایش یافته است. بنابراین تولیدکنندگان زیادی وارد زمینه ساخت این محصولات شده اند.

بعضی از این تولیدکنندگان محصولات چراغ خورشیدی معابر را در کیفیت و راندمان بالا تولید می کنند. در ادامه این قسمت قصد داریم به معرفی بزرگترین برندهای فعال در زمینه تولید و طراحی انواع لامپ های معابر خورشیدی بپردازیم.

این شرکت ها شامل:

یورونت euronet

سولار لایت solar light

ای اف سی efc

سان لایت sun light

پاور لایت power light

سولار سان solaق sun

سوراسل souracell

 

انواع لامپ خورشیدی معابر 90 واتی برای روشنایی چه محیط هایی مناسب هستند؟

این نوع از چراغ های معابر خورشیدی ساختار خاصی دارند. در واقع این محصولات دارای گواهی ضدآب IP67 هستند و بنابراین در شرایط بارانی قابلت نصب و راه اندازی را دارند.

در ادامه این نوشته قصد داریم تا محیط هایی که می توان از این محصولات خورشیدی برای تامین روشنایی استفاده کرد را معرفی کنیم.

این محیط های مناسب جهت نصب و راه اندازی انواع چراغ های معابر خورشیدی در توان 90 وات شامل:

جاده های خاکی

بزرگراه ها

خیابان های فرعی

زمین های بازی

محوطه پارک ها

انبار

سوله

محوطه باغ

ورودی منازل و شرکت ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *