پروژکتور خورشیدی 200 وات یک محصول تولید روشنایی است که میتواند نور خورشید را با کمترین هزینه به برق جهت تبدیل روشنایی در شب تبدیل کند.

 

معرفی پروژکتور خورشیدی 200 وات

در مرحله اول می توانیم یک اطلاعات جزئی در مورد این نوع از محصولات ارائه دهیم تا خوانندگان بیشتر با این سیستم ها آشنا شوند.

چراغ خورشیدی 200 وات یک چراغ روشنایی در توان بالا است که شدت نور زیادی داشته و یکی از پرنورترین انواع لامپ های تولید کننده روشنایی در توان های بالا می باشد.

این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار در توان تولیدی بالا به دلیل اینکه قادر است تا مساحت بیشتری را روشن کند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مشخصه های بارز پروژکتور خورشیدی 200 وات

گفتنی است که این نوع از چراغ های روشنایی در توان های بالا بسیار پرمصرف هستند و دلیل استقبال زیاد از این نوع لامپ های روشنایی توان بالا به دلیل مشخصه هایی است که این محصولات دارند.

امروزه با پیشرفت سطح علم و تکنولوژی شاهد این هستیم که روز به روز بر کیفیت و کارایی این محصولات افزوده می شود.

این قسمت تعدادی از این مشخصه ها را برای شما خوانندگان مشخص خواهد کرد.

مهمترین مشخصه های انواع چراغ های سولار روشنایی توان بالا بصورت زیر معرفی خواهند شد.

کیفیت بالا

طول عمر بالا

12 ماه ضمانت

نصب راحت

قیمت ارزان

 

قیمت پروژکتور خورشیدی 200 وات

برای اکثر خریدارن و مشتریان قیمت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که استفاده از انواع پروژکتور های خورشیدی در توان های بالا بسیار زیاد شده است.

در واقع تولید کنندگان با افزایش استفاده از این نوع چراغ های روشنایی می توانند محصولات خود را با قیمت عمده که قیمتی بسیار ارزان تر است در بازار نیز به فروش برسانند.

بظور کلی می توان برای این نوع از چراغ های روشنایی در توان های تولیدی بالا قیمت تقریبی 1.800.000 تومان را در نظر گرفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *