پروژکتور خورشیدی در بازارهای داخلی با قیمت ارزان خریدارای می شود و یکی از توان های تولیدی این محصولات، لامپهای روشنایی در توان 30 وات است.

پروژکتور خورشیدی 30 وات

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم پروژکتور های خورشیدی یک نوع چراغ های تولید کننده روشنایی هستند که عملکرد آن ها با لامپ های معمولی بسیار متفاوت است.

می توانیم در این قسمت توضیحات کلی را در مورد این نوع از چراغ های روشنایی در اختیار شما قرار دهیم و این محصولات را با لامپ های برق شهری مقایسه کنیم.

لامپ های روشنایی که با برق شهری روشن می شوند دارای ورودی با ولتاژ 220 ولت است در نتیجه زمانی می توانیم از این لامپ ها جهت تامین روشنایی استفاده کنیم که به برق شهری دسترسی داشته باشیم و برای استفاده از این لامپ های سولار حتما به سیم کشی برق شهری برای تامین روشنایی مورد نیاز است.

استفاده از لامپ های روشنایی معمولی دو عیب بزرگ دارد.

اول اینکه این نوع از چراغ های روشنایی در مناطقی که دور از برق سراسری است نمی توان مورد استفاده قرار گرفت.

دوم اینکه تولید روشنایی توسط لامپ های معمولی نیاز به سیم کشی پرهزینه برق شهری دارد.

در این بین در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که نسل جدید از لامپ های روشنایی وارد بازارهای تجاری شده اند که با نام پروژکتور های خورشیدی معروف هستند. این نوع از محصولات روشنایی در توان های تولیدی مختلف طراحی می شوند.

توان های تولیدی این نوع از محصولات چراغ روشنایی از نوع سولار شامل توان های 10 واتی، 30 وات، 60 وات، 100 وات، 150 وات و 200 وات خواهد بود.

در این قسمت از نوشته قصد داریم بصورت مجزا در مورد انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار در توان 30 وات صحبت کنیم.

برای ساخت این نوع از چراغ های سولار در توان 30 وات نیاز به تجهیزات الکتریکی خورشیدی است که بصورت زیر معرفی خواهند شد.

پروژکتور 12 ولت 30 وات

پنل 12 ولت مونوکریسیتال

باتری 12 ولت لیتیوم کادمیوم

شارژر فلشر 12 ولت PWM

سنسور حرکتی

کابل پنل

سنسور فتوسل

بدنه ضدآب IP66

ریموت کنترل

پایه نگهدارنده

همچنین می توانیم بگوییم که این نوع از محصولات چراغ خورشیدی از نوع پروژکتوری و در توان 30 وات دارای انواع مختلفی بر اساس نوع ساختار خواهند بود.

 

خرید پروژکتور خورشیدی 30 وات

قسمت اول توضیحات کلی در مورد این نوع از چراغ های سولار در اختیار شما قرار داد و بصورت اختصاصی در مورد چراغ های سولار در توان 30 وات صحبت شد.

گفته می شود که چراغ های سولار از نوع پروژکتوری و در توان 30 وات یکی از کوچکترین لامپ های روشنایی است ولی کیفیت بالایی داشته و شدت نور آن بسیار بالا است.

همچنین این نوع از چراغ های روشنایی در توان 30 وات اغلب توسط شرکت های چینی تولید می شود و برندهای معتبر این محصولات ضمانت 12 ماهه دارند.

معتبرترین برنده ها بصورت زیر معرفی خواهند شد.

سولار لایت

پلاتو

کویر سولار

سان لایت

یورونت

سوراسل

 

در این قسمت از نوشته قصد داریم در مورد خرید پروژکتور های خورشیدی در توان 30 وات صحبت کنیم. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که خرید این نوع از لامپ های سولار در توان 30 وات افزایش یافته است و این افزایش استقبال از این محصولات به دلیل قابلیت هایی است که این نوع از لامپ های روشنایی 30 واتی دارند.

با توجه به این نکته که این نوع از لامپ های سولار، روشنایی مورد نیاز برای شب را توسط نور آفتاب تامین می کنند در نتیجه خرید این نوع از لامپ های روشنایی در مناطقی افزایش یافته است که متوسط شدت تابش در این مناطق بیشتر بوده و همچنین به برق سراسری دسترسی ندارند.

قابلیت هایی که می توانیم برای این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار و در توان 30 وات نام ببریم بصورت زیر خواهد بود.

قابل نصب در ارتفاع 4 متر

امکان نصب در فضای داخلی

قابلیت نصب در فضای بیرونی

تامین روشنایی تا 12 ساعت

مجهز به سنسور فتوسل

دارای گواهی ضدآب IP66

امکان نصب در شرایط بارانی

روشن سازی مساحتی در حدود 30 متر مربع

همچنین می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که عوامل زیادی بر روی خرید این نوع از پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات تاثیر گذار است.

این عوامل تاثیر گذار را می توانیم بصورت زیر معرفی کنیم.

قابلیت ها

توان تولیدی

کیفیت

شدت نور

ماندگاری

نوع برند

شرکت سازنده

تجهیزات مورد استفاده

نوع تجهیزات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *