پروژکتور خورشیدی 300 وات نوعی چراغ روشنایی در توان تولید بالا است که بسیار کاربردی بوده و می توان آن را با بهترین قیمت خریداری کرد.

پروژکتور خورشیدی 300 وات

با توجه به اینکه شما مشتریان و خریداران برای خرید بهترین نوع این محصولات روشنایی بایستی اطلاعات کافی و جامعی را در مورد آن ها داشته باشید. قصد داریم در بخش ابتدایی در مورد این محصولات توضیحاتی را بصورت خلاصه ارئه دهیم.

باید گفت که پروژکتور خورشیدی 300 وات یک نوع چراغ روشنایی است که قابلیت های یادی دارد. یکی از مهمترین قابلیت های مهم را می توان قیمت ارزان و شدت نور بسیار بالا برای این محصولات در نظر گرفت.

همچنین لازم است بگوییم که این سیستم ها قابلیت نصب در شرایط بارانی و برفی را دارند.

 

مشخصات پروژکتور خورشیدی 300 وات

لازم است بگوییم که این نوع از چراغ های روشنایی در توان تولیدی 300 وات مشخصات منحصری دارند. این مشخصات شامل مشخصه های کیفی، کمی، توان تولیدی، شدت نور و ساختار خواهد بود.

در واقع باید این مشخصات بصورت کامل در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

ادامه این نوشته مشخصات کلی در مورد این نوع از چراغ های روشنایی سولار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشخصات بصورت زیر تعیین می شوند.

پنل مورد استفاده: 40 وات

باتری مورد استفاده: 45 آمپر

شارژر فلشر: 5 آمپر

سیم پنل: 5 متر

سنسور مورد استفاده: فتوسل

 

قیمت چراغ خورشیدی 300 وات

این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار در توان تولیدی بالا شدت نور بسیار خوبی دارند و اغلب قابل نصب و راه اندازی در ارتفاع های بالای 8 متر می باشند.

در بازارهای داخلی می توان برای این محصولات در این توان تولیدی قیمت تقریبی 3.500.000 تومان را در نظر گرفت ولی باید خاطر نشان کرد که این قیمت تقریبی است.

شما مصرف کنندگان برای دریافت قیمت دقیق این نوع از محصولات تولید روشنایی بهتر است تا با مشاوران فروش شرکت سوراسل تماس بگیرید و از جدیدترین قیمت های این محصولات با خبر شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *