پروژکتور سولار بر اساس یک قائده فیزیکی ساده طراحی و ساخته می شود. این نوع از محصولات از تعدادی قطعات خاصی تشکیل می شوند که هر قطعه وظیفه منحصر و مختص به خود را دارد.

در بین انواع لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری و سولار می توان به این نکته اشاره کرد که این محصولات در توان 150 وات با قابلیت و شدت نور بسیار بالایی ساخته می شوند.

لازم است بگوییم که یکی از مهمترین قطعات ساخت این نوع از لامپ های سولار در توان 150 وات را می توان پنل خورشیدی 30 وات معرفی کرد که وظیفه آن دریافت نور تابشی آفتاب است.

همچنین یکی دیگر از قطعات مهم و کاربردی در این نوع از پروژکتور های سولار باتری پشتیبانی از جنس لیتیوم کادمیوم است که در ظرفیت 20000 میلی آمپر برای ذخیره برق تولیدی توسط پنل مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است در این نوشته اطلاعات بیشتری در مورد این نوع از محصولات لامپ خورشیدی در توان های مختلف مخصوصا در توان 150 وات را در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

این اطلاعات در قالب عنوان های زیر در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

ساختار انواع پروژکتورهای سولار در توان 150 وات به چه صورت است؟

استفاده از انواع لامپ های خورشیدی 150 واتی چه اهمیتی برای خریداران دارد؟

 

ساختار انواع پروژکتورهای سولار در توان 150 وات به چه صورت است؟

می توان به این موضوع اشاره کرد که برای داشتن یک محصول از نوع پروژکتور های سولار با کیفیت مطلوب بایستی از تجهیزاتی استفاده کرد که از ساختار مناسبی برخوردار باشند تا باعث افزایش راندمان و همچنین طول عمر لامپ خورشیدی تولید شده شود.

در این قسمت از نوشته به ساختار کلی تجهیزات استفاده شده در انواع پروژکتورهای خورشیدی از نوع سولار در توان 150 وات اشاره خواهیم کرد.

ساختار تجهیزات استفاده شده شامل:

پنل مورد استفاده: پلی کریستال

باتری نصب شده: لیتیوم کادمیوم

شارژر فلشر: PWM

کابل: ضدآب

سنسور: فتوسل

بدنه: ضدآب

لامپ: LED

 

استفاده از انواع لامپ های خورشیدی 150 واتی چه اهمیتی برای خریداران دارد؟

با توجه به این نکته که پنل مورد استفاده با کابل 4 متری به پروژکتورهای متصل است و همچنین با توجه به این موضوع که این نوع از محصولات دارای خاصیت ضدآب هستند و دارای گواهی IP66 می باشند، بنابراین دایره استفاده از این محصولات بسیار گسترده است و استفاده از آن ها برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به عنوان مثال این محصولات:

قابلیت نصب در ارتفاع 8 متری را دارند.

بین 10 تا 12 ساعت روشنایی دارند.

در شرایط بارانی استفاده می شوند.

دارای ضمانت 12 ماهه هستند.

قابلیت نصب در محیط های باز و پوشیده را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *