پروژکتور سولار یکی از محبوب ترین انواع محصولات خورشیدی است که در سال های اخیر توانسته است در کمترین زمان جایگاه خود را در بین مصرف کننده ها و خریداران تثبیت کند.

لازم است یادآور شویم که در مقاله های قبلی توضیح دادیم که انواع لامپ های خورشیدی در توان های مختلف 30 وات، 60 وات، 100 وات، 150 وات، 200 وات، 300 وات و 400 وات تولید می شوند.

در این بین می توان گفت که کوچکترین نوع پروژکتور های سولار در توان 30 وات طراحی و تولید می شوند که برای تامین روشنایی محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین می توان گفت که این نوع از چراغ های تولیدکننده روشنایی از نوع پروژکتور های سولار توسط شرکت های زیادی طراحی می شوند که در اغلب موارد اکثر این شرکت ها واقع در کشور چین هستند.

در ادامه این مقاله به ذکر عنوان هایی خواهیم پرداخت که توجه به آن ها باعث می شود تا اطلاعات بیشتر و بهتری در مورد این محصولات بدست آوریم.

عنوان های این مقاله را می توان بصورت زیر نام برد:

انواع پروژکتور های سولار در توان 30 وات چه ویژگی های قابل توجهی دارند؟

تولیدکننده این نوع از چراغ های تولید نور از نوع پروژکتوری در توان 30 وات کدام شرکت ها هستند؟

 

انواع پروژکتور های سولار در توان 30 وات چه ویژگی های قابل توجهی دارند؟

همانطور که قبلا گفته شده است، در سال های اخیر استفاده از این نوع لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتور سولار مخصوصا در کمترین توان که همان چراغ سولار در توان 30 وات است افزایش یافته است.

دلیل اصلی افزایش استفاده از پروژکتور های سولار در توان 30 وات را می توان با ویژگی های این محصولات مرتبط دانست. ویژگی هایی که در سال های اخیر ارتقا پیدا کرده است.

در این قسمت تعدادی از این ویژگی های بی نظیر را معرفی خواهیم کرد.

این ویژگی ها شامل:

شدت نور مناسب

تولید روشنایی 12 ساعته

روشن سازی مساحتی در حدود 25 متر مربع

ضمانت 1 ساله

ضدآب بودن محصول

 

تولیدکننده این نوع از چراغ های تولید نور و از نوع پروژکتوری در توان 30 وات کدام شرکت ها هستند؟

انواع پروژکتور های سولار در سال های اخیر توسط شرکت های بزرگ ساخته می شوند و با ویژگی ها و کارایی بسیار بارز و متفاوت در بازارهای تجاری توزیع می شوند.

در این بین تعدادی از شرکت های بزرگ مطرح هستند که بزرگترین سازنده این محصولات می باشند. در این قسمت به معروف ترین آن ها اشاره می کنیم.

این شرکت ها شامل:

یورونت

سولار لایت

سان سولار

پلاتو

پاور سولار

ای پی سولار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *