خرید پرژکتور خورشیدی در توان های مختلف به ویژه در توان 100 وات در تمامی کشورها مخصوصا کشورهای اطراف خلیج فارس به دلیل موقعیت مناسب رو به افزایش است. یکی از کشورهای پرمصرف انواع پرژکتورهای خورشیدی در هر توانی کشورمان ایران است . ایران به دلیل قرارگیری در منطقه گرم و خشک و تابش فراوان نور خورشیدی بهترین شرایط را برای استفاده از انواع محصولات روشنایی خورشیدی دارد. در این بین تمامی شهرهای ایران به ویژه شهرهای مرکزی و کویری به دلیل داشتن شدت نور بالا و تابش نور عالی بزرگترین استفاده کننده این نوع محصولات خورشیدی می باشند. در این مقاله در خصوص تجهیزات خورشیدی مورد استفاده، همچنین انواع پرژکتور های خورشیدی و موارد مصرفی این نوع محصولات خورشیدی صحبت خواهیم کرد. ما را همراهی کنید.

 

در ساخت پرژکتور خورشیدی از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

همانطور که قبلا گفته شد بزرگترین سازنده انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه انواع پرژکتورهای خورشیدی کشور چین می باشد. در ساخت این نوع محصولات پر فروش خورشیدی از تجهیزات خورشیدی مشابه استفاده می شود ولی ممکن است در نوع و برند و کیفیت متفاوت باشند. در این بخش به طور کلی به تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پرژکتورهای خورشیدی اشاره خواهد شد.

  1. در ساخت پرژکتورهای خورشیدی از پنل خورشیدی مونوکریستال و یا پلی کریستال استفاده می شود.
  2. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از باتری لیتیومی و یا سیلد اسید در آمپرهای مختلف استفاده می شود.
  3. از این نوع محصولات خورشیدی از دو نوع پرژکتور LED و یا SMD در توان های مختلف استفاده می شود.
  4. در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از کابل ضدآب به طول بیش از 4 متر استفاده می شود.
  5. در انواع پرژکتورهای خورشیدی از پایه نگهدارنده پنل خورشیدی از جنس آلومینیوم استفاده می شود.

لازم به ذکر است که پنل های خورشیدی در دو نوع مونوکریستال و پلی کریستال ساخته می شوند. پنل های خورشیدی مونوکریستال در مناطقی با آب و هوای ابری و بارانی استفاده می شود و پنل های خورشیدی پلی کریستال در مناطقی با آب و هوای گرم و آفتابی استفاده می شود.

 

موارد مصرفی انواع پرژکتور خورشیدی 100 وات کدام است؟

از انواع پرژکتورهای خورشیدی در فضاها و محیط های مختلف استفاده می شود. به دلیل اینکه پنل خورشیدی با کابل ضدآب به پرژکتور وصل است و پنل قابلیت جدا شدن از پرژکتور را دارد بنابراین از این نوع محصول خورشیدی می توان هم در فضای باز و هم در فضای بسته استفاده نمود.

انواع پرژکتورهای خورشیدی مناسب برای محوطه:

  1. باغ و باغچه
  2. حیاط
  3. پارکینگ
  4. سوله و انبار
  5. ورودی منازل و شرکت ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *