پکیج خورشیدی ایرانی مسافرتی نوعی سیستم جدید است که تولیدکننده برق بوده و بهترین آن را می توان با قیمت ارزان خریداری کرد.

 

پکیج خورشیدی ایرانی مسافرتی

سال های اخیر شاهد ظهور نوع جدید از ژنراتورهای تولید برق بوده ایم که روش جدید برای تولید برق دارند. این نوع از سیستم ها با نام پکیج خورشیدی شناخته می شوند.

نکته ای که باید در مورد این سیستم ها در اختیار شما قرار داد این است که این محصولات در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته نیز می شوند و قابلیت حمل و جابه جایی برای آن ها مهیا است.

همچنین گفتنی است که بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات شرکت های ایرانی هستند.

 

ظرفیت ژنراتور خورشیدی ایرانی مسافرتی

با توجه به این که این نوع از ژنراتورهای سولار ساخت ایران مناسب برای حمل و جابه جایی است و در وزن سبک و ابعاد کوچک ساخته می شود، در نتیجه در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

در قسمت دوم قصد داریم تا پرمصرف ترین ظرفیت هایی که می توان برای این نوع از سیستم های تولید برق در نظر گرفت را معرفی کرد.

ظرفیت انواع ژنراتورهای تولید برق از نوع سولار و مناسب برای حمل و جابه جایی بصورت زیر معرفی می شود.

10 وات

20 وات

30 وات

40 وات

60 وات

 

قیمت پکیج خورشیدی ایرانی

در مرحله اول باید گفت که کیفیت مهمترین موضوعی خواهد بود که خریداران به آن توجه می کنند ولی بعد از کیفیت این قیمت است که برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

همانطور که می دانید قیمت یک محصول به عامل های مختلفی بستگی دارد که در انواع ژنراتورهای سولار به توان تولیدی و ظرفیت سیستم بستگی خواهد داشت.

قسمت پایانی این نوشته را به تعیین قیمت نهایی این نوع از سیستم های تولید برق از نوع سولار در ظرفیت های مختلف خواهیم پرداخت.

قیمت این محصولات بصورت زیر تعیین می شوند.

10 وات= 2.700.000 تومان

20 وات= 2.970.000 تومان

30 وات=4.430.000 تومان

40 وات=4.700.0000 تومان

50 وات=5.400.000 تومان

 

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *