پکیج خورشیدی زنبورداری در توان های پایین مخصوصا در توان 10 وات نوعی ژنراتور تولید برق است که دارای ابعاد کوچکی می باشد و به راحتی قابلیت حمل و همچنین جابه جایی را دارد.

این نوع از محصولات ایجاد روشنایی نوعی سیستم خورشیدی هستند که با دریافت نور تابشی خورشید انرژی برق را تولید کرده و در باتری پشتیبانی که داخل باکس تجهیزات می باشد ذخیره می کند.

گفتنی است که این نوع از سیستم های روشنایی در توان 10 وات دارای قابلیت های متفاوتی هستند و کشورهای زیادی سازنده این نوع از محصولات روشنایی زنبورداری نیز می باشند.

با اینکه نام این سیستم روشنایی، پکیج های روشنایی زنبورداری است ولی به راحتی می توان گفت که علاوه بر زنبورداران افراد و گروه های دیگر می توانند از این نوع سیستم ها استفاده کنند.

در این قسمت از متن و نوشته در مورد هر یک از عنوان های کلی زیر صحبت خواهیم کرد.

این عنوان ها شامل:

  1. معرفی تجهیزات جانبی انواع ژنراتورهای روشنایی از نوع زنبورداری و در توان 10 وات
  2. معرفی معتبرترین نمایندگی های فروش انواع ژنراتورهای روشنایی از نوع زنبورداری و در توان 10 وات
  3. تعیین قیمت خرید انواع ژنراتورهای روشنایی از نوع زنبورداری و در توان 10 وات

 

معرفی تجهیزات جانبی انواع ژنراتورهای روشنایی زنبورداری در توان 10 وات

گفتنی است که استفاده از انواع پکیج های خورشیدی زنبورداری در توان 10 وات در سال های اخیر در بین گروه های مختلف در سراسر جهان افزایش یافته است. در این بین طراحان برای ساخت این نوع از ژنراتورهای تولید انرژی از تجهیزات جانبی درجه یک و باکیفیت استفاده می کنند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم به معرفی تجهیزات جانبی این نوع از ژنراتورهای روشنایی از نوع زنبورداری در توان 10 وات بپردازیم.

این تجهیزات جانبی شامل:

  1. صفحه خورشیدی از نوع پلی کریستال
  2. باتری پشتیبانی از نوع سیلد اسید
  3. لامپ های کم مصرف LCD
  4. کابل ضدآب
  5. بدنه فلزی مقاوم
  6. آدابتور شارژ با برق شهری
  7. سوکت شارژ گوشی موبایل

 

معرفی معتبرترین نمایندگی های فروش انواع پکیج خورشیدی زنبورداری 10 وات

همانطور که می دانید استفاده از این محصولات برای تامین روشنایی و برق مصرفی مناطق دور از برق شهری روز به روز در حال افزایش است. بنابراین در سراسر جهان به ویژه در کشورمان ایران نمایندگی های معتبری مشغول توزیع این نوع از سیستم ها هستند.

در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از معتبرترین نمایندگی های فروش و توزیع این نوع از محصولات روشنایی زنبورداری در توان 10 وات خواهیم پرداخت.

این نمایندگی های معتبر شامل:

  1. نمایندگی کامیسف
  2. نمایندگی رساما
  3. نمایندگی سوراسل
  4. نمایندگی پاورکینگ
  5. نمایدگی پاور سولار
  6. نمایندگی سان لایت

 

تعیین قیمت خرید انواع سیستم های روشنایی زنبورداری در توان 10 وات

لازم به ذکر است که بدانید این نوع از پکیج های خورشیدی زنبورداری در توان 10 وات در اکثر مواقع توسط کشورمان ایران تولید می شود که دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان است. گفتنی است این محصولات در بازارهای تجاری با قیمت تقریبی 1,100,000 تومان به فروش می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *