پکیج خورشیدی قابل حمل نوعی از سیستم تولید جریان برق است که قابلیت حمل را دارد. این محصولات بهترین قیمت خرید را در بازار دارند.

پکیج خورشیدی قابل حمل

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که سیستم های جدید جایگزین خوبی برای ژنراتورهای تولید برق شدند که سبک وزن بوده و قابلیت حمل و جابه جایی برای آن ها امکان پذیر است.

با توجه به نکات گفته شده در پاراگراف اول این قسمت می توانیم این محصولات را با نام تجاری پکیج خورشیدی قابل حمل در بازارهای داخلی و خارجی معرفی کنیم.

این سیستم ها قابلیت ها و کارایی های متفاوت دارند. ادامه این قسمت این محصولات را بهتر معرفی خواهد کرد.

 

ویژگی های سیستم خورشیدی قابل حمل

امروزه بیشتر افرادی که در مناطق دور افتاده ساکن هستند و از برق سراسری و 220 ولت دور هستند ترجیح می دهند برای تامین برق مورد نیاز خود از این نوع سیستم های تولید برق از نوع سولار استفاده کنند.

این محصولات سولار بسیار کاربردی بوده و ویژگی های خاصی دارد. ادامه این نوشته تعدادی از مهمترین ویژگی های این محصولات رامعرفی خواهد کرد.

تولید برق با استفاده از نور خورشید

سبکی وزن

قابلیت حمل

تولید برق با هزینه کم

امکان ذخیره برق به مدت طولانی

قیمت ارزان و مناسب

 

بهترین قیمت ژنراتور خورشیدی قابل حمل

لازم به ذکر است که بگوییم قیمت این نوع از ژنراتورهای خورشیدی قابل حمل اگر ساخت شرکت های ایرانی باشد بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی است و همچنین کیفیت آن ها بالاتر خواهد بود.

دلیل اصلی این کاهش قیمت در مقابل افزایش کیفیت در بازارهای داخلی این است که سازندگان ایرانی بتوانند با نمونه های خارجی مخصوصا چینی رقابت کنند.

گفتنی است که قیمت تقریبی این نوع از محصولات بسیار ارزان است و شما می توانید این سیستم ها را از شرکت سوراسل با ضمانت 18 ماهه و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *