پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات دارای وزن بسیار سبکی بوده و به راحتی قابل نصب می باشد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول قابلیت جا به جایی بسیار آسان آن است که در نتیجه وزن کم و اندازه متناسب آن میسر گردیده است. خرید پکیج خورشیدی به دلیل توانایی های زیادی که این محصول دارد با استقبال زیادی روبرو بوده و رشد چشمگیری داشته است. 

خرید پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات

مشخصات پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات

مشخصات پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات

پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات قابلیت تولید انرژی برق 220 ولت را داشته و از آن برای ایجاد روشنایی و شارژ نمودن وسایل و تجهیزات برقی کوچک استفاده می شود. 

در این دستگاه یک باطری 85 وات ساعتی تعبیه شده که قدرت ذخیره سازی انرژی به مدت طولانی بدون استفاده از انرژی ذخیره شده و به مدت 6 ساعت در صورت استفاده مداوم از منبع انرژی را دارا می باشد. 

از آنجا که نصب و راه اندازی این پکیج ها بسیار آسان است جهت استفاده از این محصول نیازی به داشتن تخصص و مهارت خاصی نبوده و حتی مبتدی ترین افراد به شرط رعایت جوانب احتیاط می توانند آن را مورد بهره برداری قرار دهند. 

این نوع پکیج جهت راه اندازی وسایلی با میزان برق مصرفی 5 ولت، 12 ولت و 220 ولت بسیار مناسب بوده و بیشترین میزان استفاده از آن ها را می توان به کار گیری این وسیله در امور دامی ایلات و عشایر، کشاورزی سنتی، کمپ های اردویی و مسافرتی کوچک، گروه های گردشگری و مانند اینها جهت روشن کردن لامپ های کم مصرف، شارژ گوشی همراه با خروجی 5 ولت، شارژ چراغ دستی های کوچک و سایر وسایل برقی با میزان مصرف کمتر از 220 ولت را نام برد. 

این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر در روی بدنه خود است که در آن میزان ظرفیت باقی مانده شارژ باطری درونی دستگاه و وضعیت پنل خورشیدی هنگام جذب انرژی خورشیدی به وضوح نشان داده می شود. 

بر روی این پکیج ها دو پورت خروجی تعبیه شده که شامل یک خروجی 12 ولت و یک خروجی 220 ولت بوده و استفاده از دستگاه را سریع و آسان می نماید. 

فروش پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات

فروش پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات

فروش پکیج قابل حمل 10 واتی خورشیدی تنها از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر این محصول صورت می پذیرد، متقاضیان می توانند با مراجعه مستقیم به این نمایندگی ها، پکیج مورد نظر خود را انتخاب کرده و ضمن بررسی ویژگی های کیفی آن  و اطمینان از وجود استاندارد های لازم نسبت به خرید محصول اقدام فرمایند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *