پکیج خورشیدی مسافرتی را می توان یکی از انواع ژنراتورهای تولید برق معرفی کرد که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی طراحی و تولید می شود. این نوع از محصولات تولید انرژی را می توان زیر مجموعه سیستم های خورشیدی دانست.

در واقع دانشمندان و متخصصان با تلفیق تلکنولوژی و علم سیستم های سولار توانسته اند جدیدترین نوع ژنراتورهای تولید برق را تولید کنند که برای راه اندازی نیازی به سوخت های فسیلی ندارند و با استفاده از دریافت نور تابشی خورشید در طول روز می توانند انرژی مورد نیاز برای تامین برق موارد مصرفی و وسایل برقی را تولید کنند.

با توجه به این نکته باید گفت که استفاده و خرید این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نوع خورشیدی در مناطق گرم سیر رواج بیشتری دارد و این نوع از سیستم ها در بازارهای تجاری این مناطق بیشتر به فروش می رسند.

بهتر است اطلاعات کامل تری را از این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم. این اطلاعات را در قالب دو عنوان زیر در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این عناوین شامل:

دلایل افزایش خرید این نوع از ژنراتورهای تولید برق در بازارهای تجاری چیست؟

از این نوع محصولات خورشیدی مسافرتی برای تامین برق چه وسایلی می توان استفاده کرد؟

 

دلایل افزایش خرید این نوع از ژنراتورهای تولید برق در بازارهای تجاری چیست؟

باید گفت که دلیل اصلی افزایش خرید انواع پکیج های خورشیدی مسافرتی در بازارهای تجاری داخلی و خارجی را می توان افزایش سطح قابلیت ها و کیفیت و راندمان این نوع از محصولات دانست.

همچنین می توان یادآوری کرد که این نوع از محصولات سیستم های ژنراتور تولید برق در توان های مختلف 30 وات، 60 وات، 80 وات، 100 وات و 325 وات طراحی و نیز ساخته می شوند.

در این بخش به مهمترین قابلیت های این نوع از محصولات خورشیدی اشاره خواهیم کرد که باعث شده است خرید این نوع از سیستم ها در بازارهای تجاری افزایش یابد.

این قابلیت ها را می توان بصورت زیر معرفی کرد:

وزن سبک

حمل آسان

قیمت ارزان

راه اندازی آسان

ضمانت 18 ماهه

ذخیره انرژی

تولید برق با کمترین هزینه

 

 

از این نوع پکیج خورشیدی مسافرتی برای تامین برق چه وسایلی می توان استفاده کرد؟

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم و گفتیم که این نوع از محصولات خورشیدی از نوع مسافرتی با قابلیت های زیادی تولید می شوند. در واقع می توان گفت که با توجه به ظرفیت تولیدی این نوع از پکیج های سولار می توان از آن برای روشن سازی وسایل برقی متنوعی استفاده کرد.

این وسایل برقی تحت پوشش را می توان بصورت زیر نام برد.

لامپ های کم مصرف

شارژ تلفن همراه

پروژکتور های DC

شارژ چراغ قوه

یخچال DC

شارژ لپ تاپ

دریل

تلویزیون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *