پکیج خورشیدی پرتابل در توان 30 وات یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع ژنراتورهای تولید انرژی الکتریسیته است. در این قسمت سوالاتی پیش خواهد آمد که پاسخ به آن ها اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

سوالاتی مانند این که منظور از پکیج چیست؟ یا به چه دلیل به این محصولات، خورشیدی گفته می شود؟ یا منظور از پرتابل برای این نوع از سیستم ها تولید برق چه چیزی می تواند باشد؟

بهتر است در این بخش بصورت خلاصه توضیحاتی را برای سوالات بالا به عنوان پاسخ در نظر بگیریم. به عنوان مثال می توان گفت که منظور از پکیج همان ژنراتورهای تولیدکننده برق هستند که عملکرد آن ها با نور خورشید می باشد و بنابراین به آن ها سیستم های خورشیدی گفته می شود.

همچنین این نوع از سیستم های خورشیدی به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک قابلیت حمل و جابه جایی را به راحتی دارند و بنابراین به آن ها سیستم های پرتابل نیز گفته می شود.

در ادامه این بحث در مورد دو عنوان زیر مختصرا صحبت خواهیم کرد:

این عنوان ها شامل:

قطعات استفاده شده در انواع ژنراتورهای خورشیدی در توان  30 وات و از نوع پرتابل کدام قطعات است؟

موارد کاربردی انواع پکیج های سولار از نوع پرتابل در توان 30 وات کدام است؟

 

قطعات استفاده شده در انواع ژنراتورهای خورشیدی در توان  30 وات و از نوع پرتابل کدام قطعات است؟

همانطور که در نوشته های قبلی گفته شده است، می توان به این نتیجه رسید که مهمترین بخش ساخت انواع پکیج های خورشیدی پرتابل در توان 30 وات نیز می تواند انتخاب قطعات  باشد.

برای داشتن یک محصولی با کیفیت بالا و ماندگاری بالاتر باید از قطعاتی با راندمان و عملکرد خوب استفاده شود. در این قسمت به تعدادی از مهمترین قطعات مورد استفاده در انواع محصولات سولار از نوع پرتابل اشاره خواهیم کرد.

این قطعات شامل:

پنل خورشیدی 12 ولت در توان 30 وات

باتری لیتیومی 12 ولت 18 آمپر

شارژرفلشر 12 ولت 5 آمپر

میدل فندکی

آدابتور برق شهری

بدنه فلزی

کابل اتصال پنل به طول 6 متر و ضدآب

 

موارد کاربردی انواع پکیج خورشیدی پرتابل در توان 30 وات کدام است؟

در قسمت مقدمه توضیح دادیم که این نوع از ژنراتورهای پکیج خورشیدی پرتابل در توان 30 وات وزن کم و ابعاد کوچکی دارند، بنابراین برای کاربردهای متعدد مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین قصد داریم در این قسمت به تعدادی از مهمترین موارد کاربردی انواع محصولات ژنراتور تولید برق در توان 30 وات اشاره کنیم:

این موارد کاربردی شامل:

مناسب برای ذخیره انرژی

مورد استفاده در مناطق دور از برق شهری

قابلیت روشن سازی تا 4 عدد لامپ کم مصرف

توانایی شارژ تلفن همراه

قابل استفاده در مناطقی که برق سراسری وجود ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *