خرید چراغ خورشیدی باغچه ای در سراسر ایران به خصوص در تهران به دلیل ویژگی ها و موارد مصرفی این نوع چراغ های خورشیدی باغچه ای روز به روز در حال افزایش است. از این نوع چراغ های خورشیدی باغچه ای به دلیل شدت نور جهت مصارف روشنایی و همچنین به دلیل طراحی زیبا و متنوع جهت مصارف زیبایی و تزئینی نیز استفاده می شود.

این نوع محصولات خورشیدی در مدل ها و برند های مختلف تولید و توزیع می شوند، معتبرترین و ماندگارترین برند چراغ های خورشیدی باغچه ای برند solar light ساخت کشور چین می باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص چراغ های خورشیدی باغچه ای داده خواهد شد با ما همراه شوید.

 

تجهیزات مورد استفاده در چراغ خورشیدی باغچه ای

چراغ های خورشیدی باغچه ای در مدل ها و طرح های مختلف تولید و توزیع می شوند. سازنده اغلب این نوع محصولات خورشیدی پر فروش و پرکاربرد کشورهایی چون چین، ترکیه  و مالزی می باشد. با توجه به اینکه اغلب کشورها تولیدکننده این نوع چراغ های خورشیدی هستند ولی تجهیزات مورد استفاده تقریبا یکسان و مشابه است. در این بخش به تجهیزات مورد استفاده در چراغ های خورشیدی باغچه ای می پردازیم.

  1. پنل (صفحه) خورشیدی جهت تبدیل نور خورشیدی به برق
  2. باتری جهت ذخیره سازی انرژی
  3. چراغ های پایه دار

لازم به ذکر است که پایه چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای بین 50 الی 70 سانتی متر می باشد که در بعضی از چراغ های خورشیدی این ارتفاع قابل تغییر است.

 

انواع چراغ های  خورشیدی باغچه ای

چراغ های خورشیدی باغچه ای در دو مدل زیر تولید و توزیع می شوند.

  1. چراغ های خورشیدی با پایه پلاستیکی
  2. چراغ های خورشیدی با پایه آلومینیومی

چراغ های خورشیدی با پایه پلاستیکی از مواد اولیه ارزان قیمت ساخته شده اند بتابراین قیمت تمام شده این نوع محصولات خورشیدی ارزان تر است همچنین چراغ های خورشیدی با پایه آلومینیومی از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده و طول عمر و ماندگاری بالای دارد.

 

موارد مصرفی چراغ خورشیدی باغچه ای

از چراغ های خورشیدی باغچه ای در فضاها و مکان های مختلف استفاده می شود. در این بخش به چند مورد اشاره خواهد شد.

  1. از چراغ های خورشیدی برای روشنایی محوطه حیاط استفاده می شود.
  2. از چراغ های خورشیدی برای روشنایی محوطه پارک استفاده می شود.
  3. از چراغ های خورشیدی برای روشنایی محوطه باغ و باغچه استفاده می شود.

گفتنی است که به دلیل اتصال پنل خورشیدی به چراغ از این محصول خورشیدی تنها می توان در فضای باز استفاده نمود و مناسب برای فضای بسته نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *