چراغ خورشیدی حیاطی  از جمله مهم ترین و پرکاربردترین وسایل نور پردازی است که امروزه شاهد رونق آن هستیم. تولیدی ها و شرکت های بسیاری هستند که در زمینه تولید، توزیع و صادرات چراغ خورشیدی حیاطی فعالیت دارد. 

شما می توانید این نوع چراغ های مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از این وب سایت اینترنتی خریداری کنید. 

خرید چراغ خورشیدی حیاطی

مشخصات چراغ خورشیدی حیاطی

مشخصات چراغ خورشیدی حیاطی چراغ های حیاطی خورشیدی از دیرباز مورد توجه بوده اند و بازار خرید و فروش و صادرات خوبی داشته اند.  این نوع چراغ ها برای تامین نور مکان های باز مانند باغ ها، ویلاها، پارکها، منازل مسکونی و حتی فضاهای باز مثل پارکها  استفاده می شود. این چراغ ها علاوه بر زیبایی و امنیتی که دارند از نور و روشنایی قابل توجهی نیز برخوردارند. 

مشخصات چراغ حیاطی خورشیدی کدام است؟ 

  • در ساخت چراغ های پایه بلند حیاطی لوله از آهن، آلومینیوم و پلاستیک های پلی کربنات مقاوم به حرارت استفاده می شود که این مواد هم ضد آب هستند و هم در برابر فرسایش و تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند.  
  • یک چراغ حیاطی استاندارد از سه بخش چراغ سر لوله، پایه چراغ سر لوله و بخش فوقانی یا سر تشکیل شده است. قسمت فوقانی یا همان سر چراغ سر لوله مهم ترین قسمت آن است که جنس فلزی، شیشه ای و پلاستیکی آن در بازار موجود است.  
  • پایه چراغ سر لوله نیز به شکل ساده یا طرح دار و در رنگ و اندازه مختلف در بازار موجود است که شما بنا به سلیقه و نوع کارتان می توانید تهیه و استفاده کنید. 
  • این تولیدی انواع چراغ حیاطی را با طرح های پاسارگاد، باربد، سلطنتی و مدلهای متنوع و مدرن دیگر در اختیار شما قرار داده است.  

پخش چراغ خورشیدی حیاطی

پخش چراغ خورشیدی حیاطی خرید انواع چراغ دیواری حیاطی به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد. قیمت خرید این نوع محصول بسته به نوع و اندازه آن  از حدود 100 هزار تومان به بالا در بازار به فروش متغیر است. امروزه با رشد تکنولوژی و ایجاد شبکه جهانی و متولد شدن اینترنت، فروشگاه ها و بازارهای اینترنتی فراوانی به وجود آمده اند. این فروشگاه ها سعی بر این دارند تا با حذف واسطه ها، محصول با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. 

  • شما می توانید انواع چراغ حیاطی پایه بلند و چراغ دیواری حیاطی  مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از این فروشگاه ها سفارش و درب منزل تحویل بگیرید. 
  • اپراتورهای این شرکت پخش چراغ خورشیدی به هر گونه سوال شما در زمینه خرید و انتخاب چراغ حیاطی پاسخ خواهند داد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *