خرید چراغ خورشیدی خیابانی امروزه در تمامی بازارها رو به افزایش است. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در هر نوع و مدلی که باشند با قیمت ارزان توزیع می شوند و در اختیار خریداران قرار می گیرند. دلایلی زیادی باعث ارزان بودن انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی می باشد یکی از مهمترین دلیل تولید انبوه این محصول و استفاده ا زمواد اولیه ارزان می باشد.کشورهای ایران و چین دو کشور بزرگ در زمینه تولید انواع محصولات خورشیدی هستند. در این بین چراغ های خورشیدی خیابانی ساخت ایران (داخل) به دلیل ویژگی ها منحصری که این محصول دارد بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. ما قصد داریم تا در این مقاله به صورت مختصر در مورد انواع چراغ های خورشیدی خیابانی صحبت کنیم. ما را همراهی کنید.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ خورشیدی خیابانی

تمامی چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در هر توان و مدلی که باشند، همچنین در هر توانی که ساخته شده باشند، در ساخت آن ها از تجهیزات خورشیدی مشابهی استفاده می شود که در این بخش اشاره ای به آن خواهیم نمود.

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی شامل:

  1. صفحه خورشیدی در توان های مختلف از جنس پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی در آمپرهای مختلف از نوع لیتیومی
  3. چراغ های معابر (خیابانی) در توان های مختلف
  4. پایه نگهدارنده از نوع پلاستیکی و یا آلومینیومی

لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی با پایه آلومینیومی دارای استحکام و مقاومت بالایی است ولی قیمت تمام شده و نهایی آن نسبت به سایر چراغ های خورشیدی بالا است.. همچنین چراغ های خورشیدی با پایه پلاستیک علاوه بر ماندگاری بالا و طول عمر زیاد با قیمت ارزان و مناسب تری توزیع می شوند.

 

انواع چراغ های خورشیدی خیابانی از نظر توان تولیدی

چراغ های خورشیدی در توان های مختلف با شدت نور متفاوت تولید و توزیع می شوند، در این بخش به پرکاربردترین آن ها اشاره خواهد شد.

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی 30 وات
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی 60 وات
  3. چراغ های خورشیدی خیابانی 90 وات
  4. چراغ های خورشیدی خیابانی 120 وات
  5. چراغ های خورشیدی خیابانی 150 وات

لازم به ذکر است که چراغ خورشیدی خیابانی 120 وات دارای شدت نور بسیار عالی می باشد و یکی از پر مصرف ترین انواع محصولات خورشیدی است. همچنین گفتنی از این نوع محصول خورشیدی می توان در شرایط مختلف آب و هوایی و موقعیت های متفاوت استفاده نمود.

شرکت سوراسل یکی از بزرگترین واردکننده های انواع محصولات خورشیدی می باشد. شما خریدارن گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *