خرید چراغ خورشیدی دیوارکوب به دلیل قدرت نور دهی بالای این محصول در سراسر کشور و در تمامی بازارها رو به افزایش است. چراغ خورشیدی از نوع دیوارکوب در طرح ها و مدل های متنوع تولید و توزیع می شوند. لازم به ذکر است که این نوع چراغ  خورشیدی نه تنها باکیفیت است بلکه با قیمتی ارزان در اختیاز خریداران و مشتریان قرار می گیرد. در ادامه در مورد این نوع محصول توضیحات بیشتری داده خواهد شد.

 

معرفی چراغ خورشیدی دیوارکوب

چراغ های خورشیدی شامل یک عدد چراغ به همراه سیستم خورشیدی (پنل خورشیدی و باتری) می باشد. این نوع چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند. این محصول عمدتا دارای نور سفید و زرد می باشد و در مدل های مختلف از جمله چراغ های خورشیدی دیوارکوب تک سر، دوسر و سه سر در بازار ارائه می شوند.

لازم به ذکر است که چراغ خورشیدی دیوارکوب تک سر  به دلیل قیمت مناسب و قدرت نوردهی بالا نسبت به سایر مدل ها بیشتر مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد. همچنین می توان گفت به دلیل اینکه چراغ های خورشیدی دیوارکوب قدرت و شدت نور بالا دارند تحولی بزرگ در صنایع روشنایی در سراسر جهان ایجاد کرده اند.

 

چراغ های خورشیدی دیوارکوب در چه فضا و مکان هایی استفاده می شود؟

چراغ های خورشیدی دیوارکوب به دلیل طراحی که دارند در فضا و مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به چند فضای مهم اشاره خواهیم نمود.

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مناسب محوطه باغ و باغچه هستند.
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مناسب محوطه حیاط می باشند.
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مناسب محوطه پارک می باشند.
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب مناسب سردر ورودی منزل می باشند.

لازم به ذکر است که این نوع چراغ خورشیدی به دلیل اینکه صفحه خورشیدی به چراغ متصل است، بنابراین از این محصول فقط می توان در فضای باز استفاده نمود.

 

ویژگی چراغ خورشیدی دیوارکوب

تمامی چراغ های خورشیدی به ویژه چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب یک سری ویژگی های خاص دارند. در ادامه به چند ویژگی مهم این نوع محصول اشاره خواهد شد.

  1. چراغ های خورشیدی فقط  در فضای باز استفاده می شوند.
  2. این نوع چراغ های خورشیدی دارای سنسور حرکتی می باشند.
  3. این نوع محصول دارای عملکرد بسیار بالا در شرایط بد آب و هوایی است.
  4. این نوع چراغ های خورشیدی ضد آب می باشند.
  5. این نوع محصول در سه نوع چراغ های خورشیدی تک سر، دو سر و سه سر ارائه می شوند.

برای سفارش و خرید چراغ خورشیدی دیوارکوب با کیفیت بالا و قیمت ارزان با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *