خرید چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری به دلیل تولید انبوه و عمده این نوع محصولات خورشیدی با قیمت ارزان و مناسب صورت می گیرد. کشورهای زیادی خواهان استفاده از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی هستند که یکی از این کشورها، کشورمان ایران است. کشور ایران از نظر جغرافیایی دارای موقعیت آب و هوایی گرم و خشک می باشد که شدت نور بسیار عالی و بالایی دارد، از این رو بهترین موقعیت را برای استفاده از انواع محصولات روشنایی خورشیدی دارد.

لازم به ذکر است که دو کشور چین و مالزی بزرگترین تولید کننده انواع چراغ های خورشیدی سردری و دیوارکوب می باشند که این نوع چراغ های خورشیدی را با قیمت ارزان و مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. در این مقاله توضیحات مختصری در خصوص انواع چراغ های خورشیدی به ویژه سردری و دیوارکوب داده خواهد شد.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری

هر نوع و مدل از چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب و سردری دارای تجهیزات خورشیدی مشابهی می باشد. با اینکه در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی از تجهیزات خورشیدی مشابه استفاده می شود ولی ممکن است کیفیت های متفاوتی داشته باشند. یکی از معتبرترین برندهای چراغ های خورشیدی دیوارکوب برند solar light می باشد.

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری شامل:

  1. پنل (صفحه) خورشیدی در توان های 8 وات و 10 وات از نوع مونوکریستال و یا پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی از نوع لیتیومی در آمپرهای مختلف جهت ذخیره سازی انرژی
  3. چراغ خورشیدی ضد آب از نوع dc

لازم به ذکر است که از پنل خورشیدی جهت تبدیل نور تابشی خورشیدی به انرژی برق استفاده می شود و از باتری خورشیدی جهت ذخیره سازی انرژی استفاده می شود تا در هر شرایط آب و هوایی و حتی شب هنگام بتوان از انواع چراغ های خورشیدی استفاده نمود.

موارد مصرفی انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری کدام است؟

انواع چراغ های خورشیدی به ویژه از نوع دیوارکوب و سردری به دلیل ضد آب بودن می توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود. همچنین از این نوع چراغ های خورشیدی به دلیل اتصال پنل خورشیدی به سطح چراغ می توان فقط در فضای باز استفاده کرد. در این بخش به چند نمونه از موارد مصرفی این نوع محصول خورشیدی می پردازیم. با ما همراه باشید.

  1. انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری مناسب برای فضای باغ و باغچه می باشند
  2. این نوع محصول خورشیدی مناسب برای محوطه پارک و فضای بازی کودکان می باشند.
  3. انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری مناسب ورودی منازل، شرکت ها، پارکینگ ها و… می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *