خرید چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری امروزه در تمامی کشورها به ویژه کشور ایران افزایش یافته است. به دلیل اینکه شرایط آب و هوایی کشور به گونه ای است که بیشترین شدت تابش را دارد و در شرایط گرم و خشک آب و هوایی قرار دارد، کارایی انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و همچنین سردری در ایران به ویژه در شهرهای مرکزی و جنوبی بیشتر می باشد. این نوع چراغ های خورشیدی توسط کشورهای زیادی تولید می شوند که بزرگترین تولیدکننده این نوع محصولات روشنایی خورشیدی کشور چین است. کشور چین با تولید انبوه این نوع محصولات خورشیدی باعث شده که دسترس پذیری این نوع چراغ های خورشیدی افزایش یابد. در این مقاله توضیحات مختصری در مورد عملکرد انواع چراغ های خورشیدی داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری

چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند. اکثر این نوع چراغ ها در توان های 8 و 10 وات ساخته می شوند که علاوه بر جنبه روشنایی جنبه تزئینی نیز دارند. در این بخش به پر مصرف ترین انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری اشاره خواهد شد.

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری طرح انگلیسی
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری طرح قارچی
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری طرح کلاسیک
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری طرح تک سر

یکی از پر مصرف ترین چراغ های خورشیدی دیواری و سردری طرح انگلیسی و همچنین طرح کلاسیک می باشد که مورد استقبال فراوان خریداران و مشتریان قرار گرفته است.

 

بارزترین ویژگی های چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری

تمامی چراغ های خورشیدی در هر نوع و مدلی که باشد به ویژه چراغ های خورشیدی سردری و دیوارکوب ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در این بخش به چند نمونه از مهمترین و بارزترین انواع ویژگی ها اشاره خواهد شد. با ما همراه باشید.

  1. انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده اند.
  2. این نوع محصولات خورشیدی با قیمت ارزان و مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
  3. انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری دارای شدت نور مناسب و عالی هستند.
  4. طول  عمر و ماندگاری این نوع محصولات خورشیدی بسیار بالا است.
  5. برای استفاده از این نوع محصولات خورشیدی نیاز به سیم کشی و کابل کشی نمی باشد.
  6. از این نوع محصولات خورشیدی به دلیل ضدآب بودن در فضای بیرون می توان استفاده نمود.

شما خریداران و مشتریان عزیز می توانید برای خرید انواع متنوع محصولات روشنایی خورشیدی با قیمت ارزان و مناسب با ما در تماس باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *