چراغ خورشیدی پارکی موارد مصرفی بسیار متنوعی دارد. این نوع از لامپ های روشنایی زیر مجموعه گروه بزرگ محصولات خورشیدی هستند و موارد مصرفی بسیار متعددی دارند و نام پارکی صرفا یک نام تجاری است.

این نوع از محصولات لامپ روشنایی از نوع پارکی در سال های اخیر با قیمت ارزان در بازارهای تجاری به فروش می رسند و دلیل این امر را می توان این گونه بیان کرد که که چراغ های خورشیدی امروزه به دلیل قابلیت هایی که دارند بیش از پیش مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند.

بدیهی است که هر چه میزان خرید یک کالا در مدت زمان کوتاه بیشتر باشد، قیمت ها بصورت عمده در نظر گرفته خواهد شد و این یعنی قیمت ارزان محصولات در بازارهای جهانی و بین المللی.

در ادامه این مقاله در مورد مطالب زیر توضیحاتی را ارئه خواهیم داد که شما خوانندگان را با این نوع از چراغ های روشنایی از نوع پارکی بیشتر آشنا می کند.

این مطالب شامل:

  1. استفاده از این نوع چراغ های خورشیدی در توان 60 وات و از نوع پارکی چه مزیت هایی دارند؟
  2. محیط های مناسب برای نصب این نوع از لامپ های روشنایی پارکی چه فضاهایی هستند؟

 

استفاده از این نوع چراغ های خورشیدی پارکی در توان 60 وات چه مزیت هایی دارد؟

لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی و پارکی در توان های مختلف قابل تولید و فروش هستند. گفتنی است که بعضی از توان ها، ظرفیت استاندارد برای این نوع از محصولات هستند. یکی از این توان های استاندارد برای این نوع از محصولات روشنایی را می توان توان 60 وات در نظر گرفت.

استفاده از این محصولات سیستم روشنایی در توان 60 وات است و مزیت هایی را در پی دارد که در این قسمت به مهمترین این مزیت ها اشاره خواهد شد.

این مزیت ها شامل:

  1. نصب آسان
  2. وزن سبک
  3. حمل راحت
  4. بدون پرداخت هزینه برق
  5. طراحی زیبا و یکپارچه
  6. طول عمر بالا
  7. قابلیت تعویض قطعات
  8. 12 ماه گارانتی تعویض

 

محیط های مناسب برای نصب لامپ های روشنایی خورشیدی 60 واتی چه فضاهایی هستند؟

همانطور که در مقاله قبلی توضیح داده شده است انواع چراغ های خورشیدی پارکی در توان 60 وات را می توان تا ارتفاع 6 متری نصب کرد و این لامپ های روشنایی نیز می توانند مساحتی در حدود 40 متر مربع را تحت پوشش قرار دهند و ینایراین می توان از آن ها برای ایجاد روشنایی فضاها و محوطه های مختلف استفاده کرد.

این محیط های مناسب را می توان بصورت زیر نام برد:

  1. روشنایی فضای باز
  2. پیاده رو ها
  3. معابر
  4. باغ
  5. باغچه
  6. پارکینگ
  7. انبار
  8. ورودی شرکت ها و منازل

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *