چراغ خیابانی خورشیدی یک محصول روشنایی پرکاربرد در بازهای جهانی است که با ویژگی ها و مزیت های بارزی نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این نوع از سیستم های لامپ روشنایی در انواع و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود که یکی از پرمصرف ترین آن ها لامپ های روشنایی از نوع سولار و خیابانی در توان 30 وات است.

با توجه به نامی که دارند این نوع از لامپ های روشنایی در توان های بالاتر مناسب برای تامین روشنایی جاده ها و بزرگراه ها هستند ولی اگر در توان های پایین تر طراحی و تولید شوند نیز مورد استفاده برای محیط های مختلف از جمله محوطه باغ و باغچه، ورودی منازل و شرکت ها، محوطه پارکینگ  و بوستان ها می باشند و نام خیابانی صرفا یک نام تجاری برای این نوع از محصولات لامپ روشنایی از نوع خورشیدی خواهد بود.

اطلاعات بیشتری را می توانیم در مورد این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم. این اطلاعات باعث می شود تا بیشتر با این نوع از سیستم ها آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانیم دو عنوان زیر را در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

این عنوان ها شامل دو مورد زیر است:

برندهای معتبر سازنده این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار در توان های مختلف کدام شرکت ها هستند؟

بزرگترین مصرف کننده های این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار چه گروه هایی می باشند؟

 

برندهای معتبر سازنده این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار در توان های مختلف کدام شرکت ها هستند؟

امروزه شاهد این هستیم که چراغ های خیابانی خورشیدی در هر نوع و در هر مدل نسبت به قبل بیشتر تولید می شوند. همانطور که می دانید میزان تولید رابطه مستقیمی با میزان مصرف یک محصول توسط مصرف کنندگان دارد.

در نتیجه ما زمانی شاهد افزایش تولید یک محصول از نوع خورشیدی و خیابانی می شویم که تعداد افراد بیشتری خواهان استفاده از آن ها باشند.

با توجه به این موضوع که با پیشرفت تکنولوژی سطح کیفیت این نوع از لامپ های روشنایی افزایش خواهد یافت بنابراین شاهد افزایش خرید و استفاده از آن ها هستیم.

افزایش استفاده باعث افزایش تولید می شود و در نتیجه شاهد این خواهیم بود که شرکت ها و برندهای مختلف وارد زمینه ساخت و تولید این نوع از سیستم های لامپ روشنایی از نوع خورشیدی و خیابانی شوند.

در این قسمت به تعدادی از معروف ترین برندهایی که بصورت مستقیم تولید و توزیع کننده این نوع از سیستم ها هستند اشاره خواهیم کرد.

این برندهای معتبر شامل:

Solar light

Sun solar

Eouronet

Plato

Sun light

 

بزرگترین مصرف کننده های این نوع از چراغ خیابانی خورشیدی چه گروه هایی می باشند؟

بزرگترین مصرف کنندگان لامپ های خیابانی را می توان بصورت زیر نام برد.

مالکان شرکت ها

راه داری ها

مالکان کارخانه ها

استانداری ها

باغدارها

پارکبانان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *